دانلود ترجمه مقاله مدل کسب و کار پایدار در صنعت بانکداری
عنوان فارسی |
آرکی تایپ (نمونه اولیه) مدل کسب و کار پایدار برای صنعت بانکداری |
عنوان انگلیسی |
Sustainable business model archetypes for the banking industry |
کلمات کلیدی : |
  صنعت خدمات؛ نوآوری مدل کسب و کار؛ مدل کسب و کار برای پایداری؛ کسب و کار پایداری؛ بانک ها؛ تامین مالی پایدار |
درسهای مرتبط | مدیریت کسب و کار |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 20 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2018 | تعداد رفرنس مقاله : 71 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. پیشینه پژوهش 3. روش ها 4. نتایج 5. بحث و بررسی و نتیجه گیری
چکیده – نوآوری مدل کسب و کار پایدار به عنوان اهرمی برای تغییر سیستم ها برای پایداری در سراسر کسب و کارها و صنایع در نظر گرفته می شود. بانک ها نقش واسطه ای بی نظیری در توسعه پایدار دارند، اما بعد از بحران مالی سال 2008 با موقعیت دشواری روبرو شدند. اهداف این مقاله بررسی مدل های کسب و کار برای پایداری در صنعت خدمات، به ویژه بخش بانکداری است. در این مقاله درک مشتریان از مدل های کسب و کار پایداری که بانک ها دنبال می کنند را مورد بررسی قرار می دهیم. در این مطالعه بر روی صنعت بانکداری خُرد در هنک کنگ متمرکز شده ایم. ابتدا، یک بررسی عملی و مصاحبه های نیمه سازمان یافته به منظور توسعه و اعتبارسنجی آرکی تایپ مدل کسب و کار پایدار برای صنعت بانکداری مورد استفاده قرار می گیرد. در مرحله دوم، نظرسنجی ها به منظور تست درک مشتری از آرکی تایپ ها انجام شد. هشت آرکی تایپ مدل کسب و کار پایدار برای صنعت بانکداری توسعه و اعتبار سنجی شد. جایگزین با فرایندهای دیجیتال، اتخاذ یک نقش نظارتی و تشویق کفایت بیشتر مورد استقبال قرار مشتریان قرار گرفت. برخی آرکی تایپ ها مانند تقویت کفایت به نظر می رسد که با عملکرد فعلی کسب و کار تضاد مستقیمی دارند. این مطالعه به بررسی نحوه انجام کار خوب در صنعت بانکداری پرداخت. تحقیقات بیشتر در زمینه ویژگی های این آرکی تایپ ها می تواند به منظور درک عمیق تر این که چرا مشتریان استفاده از این آرکی تایپ ها را ترجیح می دهند، انجام شود.
Sustainable business model innovation is increasingly viewed as a lever for systems change for sustainability across businesses and industries. Banks hold a unique intermediary role in sustainable development, but also have a difficult position after the 2008 financial crisis. This paper aims to explore business models for sustainability in the service industry, particularly banking. It explores the receptiveness of customers towards sustainable business models pursued by banks. The retail banking industry in Hong Kong is the focus of this work. First, a practice review and semi-structured interviews are used to develop and validate a set of sustainable business model archetypes for the banking industry. Second, surveys are conducted to test customer receptiveness for the archetypes. Eight sustainable business model archetypes for banking are developed and validated. “Substitute with digital processes”, “adopt a stewardship role” and “encourage sufficiency” are most welcomed by customers. Some archetypes seem at direct odds with current business practice, such as “encourage sufficiency”. This study gives an insight to how to “do good and do well” in the banking industry. Further research on the attributes of these archetypes can be conducted to gain a deeper understanding why customers prefer banks to use these archetypes.
بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 45 فایل ورد ترجمه)
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.