دانلود ترجمه مقاله پایداری و بازاریابی در گردشگری
عنوان فارسی |
پایداری و بازاریابی در گردشگری: زمینه، تناقضات، رویکردها، چالش ها و پتانسیل آن |
عنوان انگلیسی |
Sustainability and marketing in tourism: its contexts, paradoxes, approaches, challenges and potential |
کلمات کلیدی : |
  گردشگری پایدار؛ مسئولیت پذیری؛ اخلاق؛ بازاریابی؛ ارتباطات؛ رفتار مصرف کننده |
درسهای مرتبط | مدیریت جهانگردی و گردشگری |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 16 | نشریه : Taylor & Francis |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 71 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. بازاریابی پایدار در زمینه گردشگری 3. رویکرد توسعه بازار 4. رویکرد توسعه محصول 5. روش ها و اثر در بازاریابی پایدار 6. نتیجه گیری
چکیده – بازاریابی گردشگری به طور معمول به عنوان مصرف گرایی انتفاعی و تحریک مصرف گرایی لذت جویانه شناخته شده است. بازاریابی با قابلیت پایداری می تواند از مهارت های بازاریابی و تکنیک هایی با هدف خوب، با درک نیاز بازار، طراحی محصولات پایدارتر و شناسایی روش های متقاعد کننده تر ارتباطات برای تغییر رفتار استفاده کند. این مقاله خلاصه ای از آخرین تحقیقات در مورد نظریه ها، روش ها و نتایج بازاریابی است که به دنبال یافتن مقاصد گردشگری برای زندگی بهتر و مکان های بهتر برای مشاهده است. این تحقیق دو رویکرد اساسی بازاریابی پایدار، توسعه بازار، استفاده از تقسیم بندی بازار و توسعه محصول پایدار را بررسی می کند. این پژوهش یک موضوع ویژه مجله گردشگری پایدار را در زمینه بازاریابی پایدار معرفی کرده و شواهدی را در مورد انگیزه ها، مکانیزم ها و موانعی که کسب و کارها با آن مواجه هستند، و موفقیت در تغییر رفتار مصرف کننده و پیگیری اهداف پایداری را به اشتراک می گذارد. توجه خاصی به روش های بازاریابی گردشگری پایدار، وسعت و پیچیدگی موضوع و نوآوری های گسترده آن معطوف شده است. تحقیقات بیشتری برای درک کامل اینکه چه جنبه های زمینه ای بر این مداخلات پایداری تاثیر گذار هستند برای دستیابی به نتایج در سایر بخش ها، به منظور تائید اعتبار برخی از مطالعات اکتشافی بحث شده و امکان سنجی برای افزایش استفاده از مطالعات آزمایشی برای استفاده عمومی تر انجام شده است.
Tourism marketing has typically been seen as exploitative and fuelling hedonistic consumerism. Sustainability marketing can, however, use marketing skills and techniques to good purpose, by understanding market needs, designing more sustainable products and identifying more persuasive methods of communication to bring behavioural change. This article summarises the latest research on the theories, methods and results of marketing that seeks to make tourist destinations better places to live in, and better places to visit. It explores sustainability marketing's two fundamental approaches, that of market development, using market segmentation, and that of sustainable product development. It introduces a Special Issue of the Journal of Sustainable Tourism on sustainable marketing, sharing evidence on the motivations, mechanisms and barriers that businesses encounter, and on successes in changing consumer behaviour and pursuing sustainability goals. Particular attention is given to the methodologies of sustainable tourism marketing, to the subject's breadth and complexity, and to its many innovations. Further research is called for to fully understand what contextual aspects influence these pro-sustainability interventions to achieve which outcomes in other settings, in order to validate some of the exploratory studies discussed, and establish the feasibility of scaling up pilot studies for more general use.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.