دانلود ترجمه مقاله ارتباط استراتژیک بازاریابی در توریسم زیارتی

عنوان فارسی

ارتباط استراتژیک بازاریابی در توریسم زیارتی

عنوان انگلیسی

Strategic Marketing Communication in Pilgrimage Tourism

کلمات کلیدی :

  رسانه های اجتماعی، گردشکری، مقصد، بازاریابی، استراتژی، زیارت

درسهای مرتبط مدیریت توریسم
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2015 تعداد رفرنس مقاله : 24
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
16,800 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. نظریه 2.1. گردشگری، مذهب و زیارت 2.2. ارتباطات استراتژیک در گردشگری 3. روش تحقیق 4. محاسبات 5. نتایج و بررسی 6. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

1. مقدمه مقصدها و اماکن مذهبی، میراث فرهنگی و زیارتی از روزگاران بسیار قدیم تعداد بسیار زیادی از بازدیدکنندگان را به خود جذب کرده اند. علاقه به این نوع گردشگری در بسیاری از کشورها به منزله یک جزء بسیار مهم از گردشگری محسوب شده و بودجه دولتی با بودجه بندی قابل توجهی در جهت توسعه این نوع گردشگری توسط کشورها فراهم می شود. گردشگری مذهبی بر بازدید از اماکن یا مقصدهای مذهبی و به منظور تحکیم یک عقیده خاص و توسعه هویتی که به روشنگری معنوی و مذهبی اشاره دارد، متمرکز است. این اماکن توجه بازدیدکنندگان را نه فقط به دلایل مذهبی، بلکه همچنین از نظر ارزش تاریخی، معماری یا هنری به خود جذب می کند (کاوورا، 2013). اکثر بناهای مذهبی می توانند بازدیدکنندگانی را به خود جذب کنند که ممکن است هیچ وابستگی مذهبی نداشته باشند. برخی از بازدیدکنندگان به خاطر یک باور مذهبی، بناهای مذهبی با جاذبه معماری و ارزش تاریخی یا همه این دلایل انگیزه بازدید از اماکن مذهبی را پیدا می کنند (کوت و اسلوسارزیک). گردشگری مذهبی و زیارتی تا حدود زیادی معطوف به مقصد گردشگری است. در این زمینه، برای پایدار ماندن، بناها و اماکن طبیعی باید به منظور جلوگیری از ازدحام و تجاوز از ظرفیت بار، محافظت و ترمیم شوند. مدیریت این مقصدهای گردشگری باید توسعه اقتصاد محلی پایدار و احترام به سنت ها و آداب و رسوم جمعیت های میزبان را تضمین کند (کیرالووا و استراکا، 2013). گردشگری به دلایل مذهبی و معنوی یا در پیوند با مذهب، میراث فرهنگی و مقصدها و اماکن مذهبی پیش از این یک پدیده عمدتا بومی محسوب می شد (استفکو، جنکووا، 2013؛ کاوورا و کاستونی، 2014). این شکل از گردشگری دارای پتانسیل بسیار زیادی برای ارتقا روابط بین ادیان و فرهنگ ها و ترویج و حفظ تنوع فرهنگی است. جهانی شدن، آزادسازی اقتصادی، قومیت و سیاست مذهبی جدید، کالایی شدن فرهنگ و ارزش ها بر بسیاری از اماکن مذهبی در جهان کنونی تاثیر می گذارد (اونس، 2002). گردشگری مذهبی به یک خدمت تجاری بین المللی اصلی تبدیل شده است. بازدیدکنندگان می توانند بسته های سیاحتی گوناگون را برای اماکن ویژه عبادت، مقصدهای مقدس، اماکن زیارتی مرتبط با ادیان اصلی را خریداری کنند. استفاده از میراث مذهبی اغلب زمینه تجاری شدن معویت در مباحثه برانگیز است. امروزه، گردشگری مذهبی یک صنعتی جهانی چند بلیون دلاری پویا با بیش از 330 میلیون بازدیدکننده و بیش از 50 هزار کلیسا و سازمان مذهبی است که میزبانی برنامه های سیاحتی را بر عهده دارند. آدم های مذهبی، عادات گردشگری خود را تغییر داده اند و امروزه محصولات و خدمات درجه یک را خریداری می کنند. گردش مالی سالانهاین فعالیت ها چیزی بیش از 18 بیلیون دلار است. همچنین سفرهای زیارتی شاهد یک افزایش بسیار زیاد در سراسر جهان بوده است. واتیکان به خودی خود از 5.5 میلیون بازدیدکننده در سال 2013 خبر داد. گردشگری مومنان حتی در زمان های بحرانی نیز تغییری نکرده است (کیرالووا، 2010). همه پیش نیازهای ضروری برای استفاده از پتانسیل گردشگری مذهبی و زیارتی به علت پیش زمینه های تاریخی در اسلوواکی توسعه یافته است. برای تعیین وضعیت کنونی ارتباطات بازاریابی در گردشگری مذهبی، پیمایش پرسشنامه ای انجام شد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Religious, cultural heritage and pilgrimage destinations and sites since time immemorial attracted the number of visitors. Interest in this type of tourism in many countries constitutes an important component of tourism, and the state budget provides by considerable funding. Religious tourism focuses on the visitation of religious sites or destinations, in order to consolidate a particular faith, and development of identity that refers to spiritual or religious enlightenment. These places attract the attention of visitors, not only for religious reasons, but also in terms of history, architecture or artistic value (Kavoura, 2013). Most religious monuments can attract visitors who may not have a religious affiliation. Some visitors are motivated to visit religious destinations because of their religious belief, religious monuments of architectural attraction, interest in their historical value, or all at once (Kot & Ślusarczyk, 2014). Religious and pilgrimage tourism is closely bounded to destination. In this context, to remain sustainable, the monuments and natural sites must be protected and restored in order to prevent congestion and not exceed load capacities. The management of these destinations should assure a development of sustainable local economies and respect for the traditions and customs of the host populations (Kiráľová & Straka, 2013). Tourism motivated by religious or spiritual reasons or associated with religious, cultural heritage and pilgrimage destinations and sites was previously a largely domestic phenomenon (Štefko, Jenčová & Litavcová, 2013; Kavoura & Katsoni, 2014). This form of tourism holds an immense potential for promotion of interfaith and intercultural communications, and promoting and preserving cultural diversity. Globalization, economic liberalization, a new ethnicity and religious policy, commodification, commoditization of culture and values affect and shape many religious sites in the today world (Owens, 2002). Religious tourism has turned into a major international commercial service. Visitors can buy multifaith-journey packages to places of worship, sacred destinations and pilgrimage sites associated with the mainstream faiths. The use of religious heritage becomes often controversial by the context of commercialization of spirituality. Religious tourism is today a dynamic multi-billion dollar global industry with more than 330 million visitors and more than 50,000 churches and religious organizations that host travel programs. People of faith have changed their spending habits, and today purchase first-class products and services. The annual turnover of these activities amounts to more than $ 18 billion. Pilgrimages also witnessed a dramatic increase around the world. Vatican itself reported 5.5 million visitors in 2013. Tourism of believers has not changed even in times of crisis (Kiráľová, 2010). Due to the historical context all the necessary prerequisites for the use of religious and pilgrimage tourism´s potential are developed in Slovakia. To determine the current state of marketing communications in pilgrimage tourism questionnaire survey was conducted.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

 

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله
قیمت : 16,800 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله ارتباط استراتژیک بازاریابی در توریسم زیارتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi