دانلود ترجمه مقاله بررسی نقش برند روی رفتار خرید مصرف کننده

عنوان فارسی

بررسی نقش برند روی رفتار خرید مصرف کننده (CPB)

عنوان انگلیسی

Study of The Role of Brands on Customer Purchase Behavior (CPB)

کلمات کلیدی :

  اعتبار تجاری؛ الگوی مصرف مشتری؛ برند؛ نگرش خریداران؛ رفتار خریداران

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 نشریه : European Journal of Management and Marketing Studies
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 25
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
قیمت دانلود ترجمه مقاله
39,900 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. مدل مفهومی و فرضیه ها 4. پیش زمینه تحقیق 5. روش تحقیق 6. یافته ها 7. بحث و بررسی و نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – رفتار خرید مصرف‌کنندگان و بکارگیری الگویی جهت پیش‌بینی آن، یکی از مهم‌ترین اهداف تجاری سازمان‌های تولیدی، خدماتی و... می‌باشد و همچنین از مهمترین عوامل در شکل‌دهی کار و سودآوری بیشتر است، بنابراین این تحقیق با هدف بررسی عوامل مؤثر بر این مولفه، تاثیر نقش برندهای تجاری بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان را مورد بررسی قرارداد. به همین منظور 385 نفر از افراد مرتبط با خرید و فروش و مشتریان در این حیطه (مشتریان برندهای معتبر) شهر تهران به شیوه در دسترس انتخاب و پرسشنامه‌ های تحقیق را تکمیل نمودند. نتایج تحقیق نشان داد که اعتبار نام تجاری تولیدکننده و سازمان مورد نظر بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان و مؤلفه‌های آن شامل نگرش، هنجارهای اجتماعی و بازدهی خرید اثرگذارند و اعتبار تجاری شرکت یا سازمان مشخص پیش‌بینی کننده قوی از رفتار خرید مصرف‌کنندگان است. بنابراین نام برندهای تجاری و اعتبار آنان نقشی بسیار مهم در رفتار خرید مصرف‌کنندگان دارد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Customer Purchase Behavior (CPB) and the use of a model to predict it are of the most important commercial goals of manufacturing, service and other organizations and of the most important factors in the formation of work and profitability. Thus, this study examined the factors affecting this component - the effect of the role of commercial brands on CPB. For this purpose, 385 people connected with trading and customers in this area (valid brands customers) of Tehran were selected through convenient sampling and completed the questionnaires. The findings indicated that the manufacturer and the intended organization brand credibility is affected by the CPB and its components, including attitude, social norms and purchasing returns, and the firm's or organization reputation is a strong predictor of CPB. Thus, brand names and their credibility play a crucial role in CPB.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 39,900 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله بررسی نقش برند روی رفتار خرید مصرف کننده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + بیست =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi