دانلود ترجمه مقاله بررسی رفتار مصرف کننده و عوامل موثر بر عدم اعتماد مصرف کننده
عنوان فارسی |
بررسی رفتار مصرف کننده و عوامل موثر بر عدم اعتماد مصرف کننده - مطالعه موردی در منطقه آزاد اروند |
عنوان انگلیسی |
Investigating the Consumer Behavior and Factors Causing Consumer Distrust – A case Study in Arvand Free Zone |
کلمات کلیدی : |
  رفتار مصرفکننده؛ بیاعتمادی مصرفکننده؛ منطقه آزاد اروند؛ بررسی کمی و کیفی رفتار مصرفکننده |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 17 | نشریه : European Journal of Management and Marketing Studies |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 27 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. اهداف تحقیق 3. مطالعه میدانی 4. نتیجه گیری
چکیده – به موازات رشد سريع صنعت حمل و نقل که باعث تسهیل در امر تجارت شده است، شرکتها محصولات خود را به راحتی و در کمترین زمان به دورترین نقاط جهان ارسال میکنند. منطقه آزاد اروند در استان خوزستان با وجود توسعه در سالهای اخیر، آينده تجاری و بازارهاي وابسته به آن در معرض خطر است چرا که مهمترین دليل آن عدم اعتماد مصرفکننده در موارد گوناگون در هنگام برخورد و رويارويي با تبلیغات ميباشد. این بررسی به روش کمی و کیفی قصد دارد که به طور تجربی نشان دهد، نگرانهای منفی در ذهن مصرفکننده تأثیرات نامحسوس و مؤثری بر فعالیت بازار خواهد داشت. بررسی دلایل عدم اعتماد مصرفکننده در ابتدا به وسیله یک مصاحبه شروع شد. نتایج مصاحبه نشان داد که اعتقادات و نگرش منفی مصرفکننده بیشترین تأثیر را بر نگرش مردم یک جامعه نسبت به یک بازار مشخص دارد. بر اساس مطالعات کیفی نیز هشت پارامتر در سه بعد به عنوان عوامل نهایی تأثیرگذار بر روی ایجاد حس بی اعتمادی هستند. هشت پارامتر مؤثر بر رفتار مصرفکننده نیز در بررسی کمی مورد ارزیابی قرار گرفت و میزان ارتباط عوامل مشخص گردید و در آخر نتیجه شد که عدم اعتماد مصرفکننده بر رفتارها و برداشتهای بازار اثر میگذارد که منجر به کنارهگیری بازار میشود همچنین اعتماد مصرفکننده موجب شکلگیری بازار یا فعالیت مصرفکننده میشود.
In line with rapid growth of the transportation industry that facilitates the trade and business, companies send their products easily in the shortest time to most distant points of the world. Despite development in recent years, the business future of Arvand Free Zone in Khuzestan Province and markets related to it are at risk. The most important reason in this regard is consumer distrust in various stages of advertising. This investigation uses quantitative and qualitative method in order to experimentally show that negative concerns in the minds of the consumer will have a negligible and effective impact on market activity. Investigating the reasons for consumer distrust was started first by an interview. The findings of the interview revealed that negative beliefs and attitudes of the consumer had the highest impact on attitudes of people of a community towards a given market. Based on the qualitative studies, eight parameters in three dimensions are considered as final factors affecting the consumer distrust. Eight parameters affecting the consumer behavior were also evaluated in a quantitative study and the level of relationship among the factors was determined. Finally, it was concluded that consumer distrust affects the behaviors of the market, leading to market withdrawal. In addition, consumer trust created market formation or consumer activity.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.