دانلود ترجمه مقاله مشتریان خوب: ارزشگذاری مشتری بر مبنای نحوه خرید

عنوان فارسی

مشتریان خوب: ارزشگذاری مشتری بر مبنای نحوه خرید

عنوان انگلیسی

Good customers: The value of customers by mode of acquisition

کلمات کلیدی :

  کسب مشتری؛ ارزش مشتری؛ ارجاع؛ توصیه؛ تبلیغات کلامی؛ تقویت اجتماعی

درسهای مرتبط مدیریت رفتار مصرف کننده ، مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2013 تعداد رفرنس مقاله : 24
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
18,000 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. تحقیقات و گزاره های قبلی 3. طرح تحقیقی 4. یافته ها 5. بحث و بررسی 6. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – آیا مشتریان مراجعه کننده با ارزش تر از مشتریانی هستند که از طریق تبلیغات جذب می شوند؟ پاسخ این سوال از طریق داده های حاصل از نظرسنجی بدست آمده که رضایتمندی، پیشنهاد خرید ، ماندگاری ، خرج کردن مشتری و نوع یافتن مشتری را پوشش می دهد. این بانک داده شامل 6578 رکورد است و 15 گروه بندی خدمات/محصول را پوشش می دهد. درکل، رضایتمندی مشتریان مراجعه کننده بیشتر است و برند خود را توصیه می کنند و در مقایسه با مشتریانی که از طریق آگهی بدست آمده اند ماندگاری بالاتری دارند. این یافته ها نشان می دهد که مشتریان مراجعه کننده سود آوری بهتری نسبت به مشتریان دیگر دارند اما این مزیت آنها نسبت به مشتریان جذب شده از طریق آگهی بیشتر به خاطر ماندگاری بیشترشان است تا سطح توصیه به دیگران. براساس این یافته ها، مشتریان مراجعه کننده سودآوری بهتری دارند. دورنمای هفت ساله نشان دهنده حجم این سودهاست.

نمونه متن انگلیسی مقاله

a b s t r a c t Are referred customers more valuable than customers recruited through advertising/promotion? This question is answered using data accumulated from surveys covering the satisfaction, recommendation, retention, spending and mode of acquisition of customers. The database comprises 6578 records and covers 15 product/service category groupings. Overall, referral customers are somewhat more satisfied, recommend their brand more, and have superior retention when compared to customers recruited through advertising/promotion. These findings suggest that referral customers are more profitable than advertising customers but, unexpectedly, their superiority over advertising customers rests mainly on their greater retention rather than their higher level of recommendation. On this evidence, referral customers bring somewhat more benefit to a firm than those recruited through advertising/promotion. Projections for a 7-year period illustrate the magnitude of these benefits. Also discussed and illustrated is a possible secondary outcome – social amplification.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 12 , 13 فایل ورد ترجمه)

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله
قیمت : 18,000 تومان

دیدگاهها

  1. فاطمه تاتلی (مالک تایید شده)

    با سلام و با سپاس بابت مقاله

    • bagher

      مرسی از دیدگاهتون
      موفق باشید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi