دانلود ترجمه مقاله مشتریان خوب: ارزشگذاری مشتری بر مبنای نحوه خرید
عنوان فارسی |
مشتریان خوب: ارزشگذاری مشتری بر مبنای نحوه خرید |
عنوان انگلیسی |
Good customers: The value of customers by mode of acquisition |
کلمات کلیدی : |
  کسب مشتری؛ ارزش مشتری؛ ارجاع؛ توصیه؛ تبلیغات کلامی؛ تقویت اجتماعی |
درسهای مرتبط | مدیریت رفتار مصرف کننده ، مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2013 | تعداد رفرنس مقاله : 24 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. تحقیقات و گزاره های قبلی 3. طرح تحقیقی 4. یافته ها 5. بحث و بررسی 6. نتیجه گیری
چکیده – آیا مشتریان مراجعه کننده با ارزش تر از مشتریانی هستند که از طریق تبلیغات جذب می شوند؟ پاسخ این سوال از طریق داده های حاصل از نظرسنجی بدست آمده که رضایتمندی، پیشنهاد خرید ، ماندگاری ، خرج کردن مشتری و نوع یافتن مشتری را پوشش می دهد. این بانک داده شامل 6578 رکورد است و 15 گروه بندی خدمات/محصول را پوشش می دهد. درکل، رضایتمندی مشتریان مراجعه کننده بیشتر است و برند خود را توصیه می کنند و در مقایسه با مشتریانی که از طریق آگهی بدست آمده اند ماندگاری بالاتری دارند. این یافته ها نشان می دهد که مشتریان مراجعه کننده سود آوری بهتری نسبت به مشتریان دیگر دارند اما این مزیت آنها نسبت به مشتریان جذب شده از طریق آگهی بیشتر به خاطر ماندگاری بیشترشان است تا سطح توصیه به دیگران. براساس این یافته ها، مشتریان مراجعه کننده سودآوری بهتری دارند. دورنمای هفت ساله نشان دهنده حجم این سودهاست.
a b s t r a c t Are referred customers more valuable than customers recruited through advertising/promotion? This question is answered using data accumulated from surveys covering the satisfaction, recommendation, retention, spending and mode of acquisition of customers. The database comprises 6578 records and covers 15 product/service category groupings. Overall, referral customers are somewhat more satisfied, recommend their brand more, and have superior retention when compared to customers recruited through advertising/promotion. These findings suggest that referral customers are more profitable than advertising customers but, unexpectedly, their superiority over advertising customers rests mainly on their greater retention rather than their higher level of recommendation. On this evidence, referral customers bring somewhat more benefit to a firm than those recruited through advertising/promotion. Projections for a 7-year period illustrate the magnitude of these benefits. Also discussed and illustrated is a possible secondary outcome – social amplification.
بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 12 , 13 فایل ورد ترجمه)
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله
فاطمه تاتلی (مالک تایید شده) –
با سلام و با سپاس بابت مقاله
bagher –
مرسی از دیدگاهتون
موفق باشید