دانلود ترجمه مقاله یادگیری رفتار مشتری با استفاده از روش های انسان شناسی بازاریابی

عنوان فارسی

یادگیری رفتار مشتری با استفاده از روش های انسان شناسی بازاریابی

عنوان انگلیسی

Learning consumer behavior using marketing anthropology methods

کلمات کلیدی :

  انسان شناسی؛ مشتری؛ مشاهده مستقیم؛ موقعیت؛ تحقیقات مشارکتی

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 3 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 24
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
18,000 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیش زمینه 3. سهم این نسخه ویژه 4. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این بخش ویژه از ژورنال تحقیقات کسب و کار شامل 10 مقاله منتخب از مقالات ارائه شده در کنفرانس بازاریابی جهانی 2016 برگزار شده در 21 تا 24 ژوئیه می باشد. موضوع کنفرانس در مورد "ارتباط آسیا و جهان: پلتفرم جهانی برای رابط بین بازاریابی و مدیریت" می باشد. این نسخه ویژه، دیدگاه ها و پژوهش های بازاریابی را از طریق روش های انسان شناسی ارائه داده است. این نسخه ویژه به منظور امکان سازی جمع آوری و پردازش داده ها برای مشارکت کنندگان اصلی می باشد (دنزین، 2001).

نمونه متن انگلیسی مقاله

This Journal of Business Research special section includes ten articles selected from papers presented during the 2016 Global Marketing Conference held July 21–24. The conference theme was “Bridging Asia and the World: Global Platform for Interface between Marketing and Management.” This special edition presents marketing research and perspectives via anthropology methodologies. This special edition answers calls for research that puts focal participants to exchanges and processes back into data collection (e.g., Denzin, 2001).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

 

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله
قیمت : 18,000 تومان

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi