دانلود ترجمه مقاله یادگیری رفتار مشتری با استفاده از روش های انسان شناسی بازاریابی
عنوان فارسی |
یادگیری رفتار مشتری با استفاده از روش های انسان شناسی بازاریابی |
عنوان انگلیسی |
Learning consumer behavior using marketing anthropology methods |
کلمات کلیدی : |
  انسان شناسی؛ مشتری؛ مشاهده مستقیم؛ موقعیت؛ تحقیقات مشارکتی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 3 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 24 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. پیش زمینه 3. سهم این نسخه ویژه 4. نتیجه گیری
چکیده – این بخش ویژه از ژورنال تحقیقات کسب و کار شامل 10 مقاله منتخب از مقالات ارائه شده در کنفرانس بازاریابی جهانی 2016 برگزار شده در 21 تا 24 ژوئیه می باشد. موضوع کنفرانس در مورد "ارتباط آسیا و جهان: پلتفرم جهانی برای رابط بین بازاریابی و مدیریت" می باشد. این نسخه ویژه، دیدگاه ها و پژوهش های بازاریابی را از طریق روش های انسان شناسی ارائه داده است. این نسخه ویژه به منظور امکان سازی جمع آوری و پردازش داده ها برای مشارکت کنندگان اصلی می باشد (دنزین، 2001).
This Journal of Business Research special section includes ten articles selected from papers presented during the 2016 Global Marketing Conference held July 21–24. The conference theme was “Bridging Asia and the World: Global Platform for Interface between Marketing and Management.” This special edition presents marketing research and perspectives via anthropology methodologies. This special edition answers calls for research that puts focal participants to exchanges and processes back into data collection (e.g., Denzin, 2001).
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله