دانلود ترجمه مقاله مطالعه ای روی تاثیرات فعالیت های بازاریابی اجتماعی روی ارزش گذاری برند و پاسخ به مشتری در صنعت هواپیمایی
عنوان فارسی |
مطالعه ای روی تاثیرات فعالیت های بازاریابی اجتماعی روی ارزش گذاری برند و پاسخ به مشتری در صنعت هواپیمایی |
عنوان انگلیسی |
A study on the effects of social media marketing activities on brand equity and customer response in the airline industry |
کلمات کلیدی : |
  فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMMAs)؛ ارزش گذاری برند؛ آگاهی برند؛ تصویر برند؛ پاسخ به مشتری؛ e-WOM؛ تعهد |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2018 | تعداد رفرنس مقاله : 54 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. پیش زمینه تئوریک 3. طرح پژوهش 4. نتایج تجربی 5. نتیجه گیری و مفاهیم
چکیده – این مطالعه، تاثیرات فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMMAs) روی ارزش گذاری برند و پاسخ به مشتری در صنعت هواپیمایی را مورد بررسی قرار داده است. یک نظرسنجی از بین 302 مسافر انجام شده که از رسانه های اجتماعی مدیریت شده توسط خطوط هوایی استفاده می کنند، و داده های جمع آوری شده از طریق مدل سازی معادله ساختاری مورد آنالیز قرار گرفته اند. نتایج نشان می دهند که این رویه، مهم ترین مولفه SMMA بوده و SMMAهای هواپیمایی دارای تاثیر چشم گیری روی آگاهی و تصویر برند می باشند. علاوه بر این، نتایج نشان می دهند که آگاهی از برند، می تواند میزان تعهد را به طرز چشم گیری تحت تاثیر قرار داده و تصویر برند، تاثیر چشم گیری روی تعهد سیستمی داشته باشد. انتظار می رود که نتایج این پژوهش به عنوان داده های اساسی در توسعه استراتژی های SMMA مورد استفاده قرار گیرند، به خصوص در بررسی اهمیت نسبی هر مؤلفه SMMA و آنالیز تاثیر SMMAها.
This study analyzes the effects of social media marketing activities (SMMAs) on brand equity and customer response in the airline industry. A survey was conducted with a total of 302 passengers who used social media managed by airlines, and the collected data were analyzed via structural equation modeling. The results showed that trendiness was the most important SMMA component, and airline SMMAs had significant effects on brand awareness and brand image. In addition, the results demonstrated that brand awareness significantly affected commitment and that brand image significantly affected online word-of-mouth and commitment. It is expected that the results of this study may be used as fundamental data in the development of airline SMMA strategies, particularly by investigating the relative importance of each SMMA component and analyzing the effects of SMMAs.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.