دانلود ترجمه مقاله تأثیرات بازاریابی بر انتشار در شبکه های اجتماعی
عنوان فارسی |
تأثیرات بازاریابی بر انتشار در شبکه های اجتماعی |
عنوان انگلیسی |
Marketing impact on diffusion in social networks |
کلمات کلیدی : |
  بازاریابی تبلیغاتی؛ بازاریابی رسانه های اجتماعی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 36 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 24 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. شبکه های اجتماعی 3. منطق بازاریابی تبلیغاتی 4. منطق بازاریابی پیشگیرانه 5. نتیجه گیری
چکیده – این مقاله روشی را برای اضافه کردن بازاریابی به مدل های آستانه استاندارد شبکه های اجتماعی ارائه کرده است. در این چارچوب، مقاله مشخصه های منطقی روابط مؤثر بین مجموعه ای از عوامل در شبکه های اجتماعی را مورد مطالعه قرار داده است. دو فرم مختلف از این رابطه در نظر گرفته شده اند: یکی برای بازاریابی تبلیغاتی و دیگری برای بازاریابی پیشگیرانه. در هر مورد، یک سیستم منطقی کامل که به تشریح مشخصه های روابط تأثیر گذار پرداخته اند ارائه شده است. هر دو سیستم را می توان به عنوان بسطی از اصول آرمسترانگ وابستگی های کارکردی از دیدگاه تئوری پایگاه داده بررسی کرد.
The article proposes a way to add marketing into the standard threshold model of social networks. Within this framework, the article studies logical properties of the influence relation between sets of agents in social networks. Two different forms of this relation are considered: one for promotional marketing and the other for preventive marketing. In each case a sound and complete logical system describing properties of the influence relation is proposed. Both systems could be viewed as extensions of Armstrong’s axioms of functional dependency from the database theory.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.