دانلود ترجمه مقاله تعیین منبع تکنولوژی برای شخصی سازی وب سایت و بازاریابی رسانه های اجتماعی

عنوان فارسی

تعیین منبع تکنولوژی برای شخصی سازی وب سایت و بازاریابی رسانه های اجتماعی: مطالعه صنعت خرده فروشی الکترونیکی

عنوان انگلیسی

Technology sourcing for website personalization and social media marketing: A study of e-retailing industry

کلمات کلیدی :

  تعیین منبع تکنولوژی؛ شخصی سازی وب سایت؛ بازاریابی رسانه های اجتماعی؛ عملکرد بازار

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 96
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. تئوری و فرضیه 3. روش تحقیق 4. آنالیز و نتایج 5. بحث و بررسی و مفاهیم 6. محدودیت ها و پیشنهاداتی برای پژوهش های آتی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – جریان های موجود مقالات در زمینه تعیین منبع تکنولوژی، شخصی سازی وب سایت و بازاریابی رسانه های اجتماعی متمایز از یکدیگر بوده و از این رو قادر به تشریح تأثیر تعیین منبع تکنولوژی برای شخصی سازی منبع و بازاریابی رسانه های اجتماعی روی خرید نمی باشد. به منظور بررسی این شکاف، ما از مفاهیم مختلفی مانند بهره وری، سازگاری، ریسک های وابستگی، عدم کنترل کیفیت، دارایی خاص و دانش ضمنی برای فرضیه سازی تأثیر مستقیم تعیین منبع تکنولوژی روی خرید و نیز تأثیر غیر مستقیم از طریق عملکرد رسانه های اجتماعی استفاده می کنیم. با استفاده از داده های نظرسنجی از 105 خرده فروش الکترونیکی در ایالات متحده، ما نشان داده ایم که خرده فروشان الکترونیکی با استفاده از تعیین منبع تکنولوژی ترکیبی برای شخصی سازی وب سایت ها دارای خریدهای بیشتری نسبت به خرده فروشانی هستند که از تکنولوژی توسعه یافته داخلی و خارجی استفاده می کنند. در مقابل، انتخاب خرده فروشان الکترونیکی با تکنولوژی توسعه یافته خارجی برای بازاریابی رسانه های اجتماعی دارای فروش های بیشتری نسبت به خرده فروشان الکترونیکی است که بازاریابی رسانه های اجتماعی را در قالب استفاده از تکنولوژی توسعه یافته داخلی و تعیین منبع تکنولوژی ترکیبی معرفی می کنند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Extant streams of literature on technology sourcing, website personalization and social media marketing are distinct from one another and hence are unable to explain the impact of technology sourcing for website personalization and social media marketing on sales. To address this gap, we use various concepts such as efficiency, adaptability, risks of dependency, lack of quality control, asset-specificity and tacit knowledge to hypothesize the direct effect of technology sourcing on sales as well as the indirect effect through social media performance. Using survey data from 105 U.S. e-retailers, we show that e-retailers using mixed technology sourcing for website personalization have greater sales than e-retailers that use either internally or externally developed technology. On the contrary, e-retailers selecting externally developed technology for social media marketing have greater sales than e-retailers that offer social media marketing that uses either internally developed technology or mixed technology sourcing.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

 

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi