دانلود ترجمه مقاله بازاریابی رسانه های اجتماعی: تاثیر تطبیقی منابع تبلیغاتی

عنوان فارسی

بازاریابی رسانه های اجتماعی: تاثیر تطبیقی منابع تبلیغاتی

عنوان انگلیسی

Social media marketing: Comparative effect of advertisement sources

کلمات کلیدی :

  رسانه های اجتماعی؛ فیس بوک؛ بازاریابی ویروسی؛ نگرش؛ نگرش به تبلیغات

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 71
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
40,800 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مطالعه تطبیقی منابع تبلیغاتی 3. چارچوب آزمایشی 4. روش تحقیق 5. مدل سازی معادله ساختاری 6. بررسی و تفسیر نتایج 7. مفاهیم مدیریتی و تئوریک 8. محدودیت ها و جهت گیری های تحقیقات آتی 9. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این پژوهش به منظور بررسی ارزش تبلیغات و نگرش مصرف کنندگان به تبلیغات انجام شده است. این پژوهش به منظور تشریح تاثیر منبع تبلیغات روی درک اعتبار این موضوع از طریق چارچوب تئوریک مدل ارزش تبلیغاتی دوکوف (1995) توسعه یافته است. هدف پژوهش، شناسایی ارزش منبع از نظر اعتبار به منظور ایجاد ارزش سرمایه گذاری و نگرشی مثبت به تبلیغات از طریق شبکه اجتماعی فیس بوک می باشد. در این زمینه، این مطالعه از سه منبع متمایز برای تولید و معرفی پیام های تبلیغاتی محصول استفاده کرده است: یک گروه مرجع وابسته، یک گروه مرجع الهام کننده، و خود بازاریابان. این پژوهش، تمایزات چشم گیری را در توسعه ارزش های تبلیغاتی و ایجاد نگرشی مثبت به تبلیغات هنگام توسعه پیام های مربوط به محصول با این سه گروه مجزا نشان می دهد که دارای مجوزهای مختلفی نیز هستند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

This study was conducted to conceptualise advertising value and consumer attitudes towards advertisements. The research was developed to reveal the effect of the source of advertisements on credibility perception through the theoretical framework of Ducoffe's (1995) advertising value model. The research objective is to identify source derogation in terms of credibility to create advertising value and a positive attitude towards advertisements launched through the Facebook social network. In this regard, the study used three distinct sources to generate and introduce product promotional messages: an associative reference group, an aspirational reference group and marketers themselves. This research revealed significant differences in developing advertisement value and forming a favourable attitude towards advertisements when the product-related message was developed by these three distinct groups, who have different source derogations.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 14 فایل ورد ترجمه)

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 40,800 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله بازاریابی رسانه های اجتماعی: تاثیر تطبیقی منابع تبلیغاتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 9 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi