دانلود ترجمه مقاله بررسی دیدگاه دانشجویان حسابداری در زمینه کامپیوتر

عنوان فارسی

بررسی دیدگاه دانشجویان حسابداری در زمینه کامپیوتر، اتخاد دوره های سیستم های اطلاعاتی حسابداری و تکنیک های تدریس

عنوان انگلیسی

Accounting Students Attitude towards Computer, the Acceptance of the Accounting Information System's Course and Teaching Method

کلمات کلیدی :

  دوره سیستم اطلاعات حسابداری درک شده؛ پذیرش دوره AIS؛ نگرش به کامپیوتر؛ اضطراب در زمینه کامپیوتر؛ تمایل به کامپیوتر؛ سودمندی درک شده کامپیوتر در محیط کار؛ اهمیت درک شده کامپیوتر در محیط کار

درسهای مرتبط آموزش حسابداری؛ سیستم های اطلاعاتی حسابداری
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2015 تعداد رفرنس مقاله : 19
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
23,400 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بررسی مقالات و توسعه فرضیات 3. روش تحقیق 4. نتایج و بحث و بررسی 5. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

محتوای دوره AIS: به طور کلی، هدف دوره های AIS، آماده سازی دانجویان از دید مفهومی و منطقی برای آنالیز سیستم حسابداری و نیز درک عملی پیاده سازی سیستم در سطح فیزیکی می باشد. در سطح مفهومی، امید است که دانشجو بتواند خلاصه ای از AIS شامل استفاده از دیاگرام های فنی و مفهوم برنامه نویسی را تشریح کند. در سطح فیزیکی، مدل مفهومی در فرم فیزیکی و از طریق نوعی ابزار مانند استفاده از صفحات گسترده، دیتابیس ها، ماژول های دفتر کل مرکزی، برخی زبان های برنامه نویسی یا برنامه های مبتنی بر کامپیوتر تحقق می یابد (چالاگان و همکاران، 2011). توصیه هایی که مربوط به محتوای IT در حسابداری می باشد توسط کمیته انجمن حسابداری آمریکا (AAA) در 9 سطح دسته بندی شده ارسال گردید. این دسته بندی پس از ارائه توصیه هایی از طرف دستورالعمل های آموزشی بین المللی برای حسابداران حرفه ای (IFAC) و با در نظر گرفتن صلاحیت IT در برنامه های درسی حسابداری، به روز رسانی و تکمیل گردید. علاوه بر این، IFAC دستورالعمل های عملی را با توجه به محتوای IT در برنامه های درسی شامل توانایی در استفاده از صفحه گسترده پردازش برنامه word، دیتابیس ها و برنامه های حسابداری ارائه داد. بین و همکاران (2002) دریافتند که گرچه هدف آموزش AIS متغیر است، با این حال بسیاری از کلاس های AIS شامل موضوع کلی IT می باشند. در بررسی بیست برنامه مرتبط با AIS در ایالات متحده، بین و همکاران (2002) دریافتند که موضوع پایه ای ارائه شده، مقدمه ای برای سیستم اطلاعاتی، مدیریت معاملات، و کنترل داخلی بوده است. در حالی که موضوعات مرتبط با IT شامل نوع AIS مبتنی بر IT، تکنیک ها و ابزارهای کمکی کامپیوتر (CAAT)، دیتابیس های ارتباطی، چارچوب حاکمیت IT، تهدیدات و کنترل در محیط IT، و امنیت در محیط IT می باشند. بادوئا و همکاران (2012) یک آنالیز محتوایی از سیلابس AIS انجام داده و نشان دادند که استفاده از کتاب درسی، ابزاری پایه ای می باشد در حالی که آنها موضوعات کلی را به طور کلاسیک در این زمینه دنبال نکردند. تام (2011) پژوهشی را در مورد دانش و مهارت در IT انجام داد که پیش نیاز فارغ التحصیلان حسابداری در نیوزیلند بوده و دریافتند که 9 موضوع در این زمینه اساسی می باشد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

The AIS course content: In general, the aim of the AIS course is to prepare the student from the conceptual side as well as from the logic to analyze the accounting system and to practically understand the implementation of the system and at the physical level. At the conceptual level, it is hoped that the student can explain the abstract of the AIS, including the use of the technical diagrams and programming concept. At the physical level, the conceptual model is realized in the physical form through some kind of instruments such as the application of spreadsheet, database, general ledger module, some programming language or some computer based program (Callaghan et al. 2011). Recommendation that is related towards the IT content in accounting was forwarded by the Committee of the American Accounting Association (AAA) in 1987. In this recommendation an approach for teaching the AIS was formulated covering 9 category levels. This category was further updated, following the recommendation from The International Education Guidelines for Professional Accountants (IFAC), regarding the IT competency in the accounting curriculum. Further, the IFAC had provided practical instructions regarding the IT content in the curriculum consisting of the ability to use the word processing spreadsheet, the database, and the accounting program. Bain et al. (2002) had found that although the goal of the AIS education is variable, however, many AIS classes had included the general basic IT topic. In his study of twenty AIS syllabuses in the United States, Bain et al. (2002) had found that the basic topic was the introduction to the information system, transaction management, and internal control. Whereas, the topic related to the IT consisted of: sort of IT based AIS, computer Assisted Tools & Techniques/CAATs), relational database, framework of IT governance, threat and control at the IT environment, and safety at the IT environment. Badua et al. (2012) had conducted a content analysis towards the AIS syllabus and indicated that the use of the textbook was a principal tool however they did not followed the whole topics in the textbook chronologically. Tam (2011) had conducted a research about the knowledge and skill in IT which were needed for the accounting graduates in New Zealand and had found that 9 (nine) topics that were essential to be given and 9 important topics for the graduates.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 23,400 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله بررسی دیدگاه دانشجویان حسابداری در زمینه کامپیوتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 3 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi