دانلود ترجمه مقاله موارد تدریس IFRS نوشته شده توسط دانشجو براساس گزارش های مجموعه مقررات
عنوان فارسی |
موارد تدریس IFRS نوشته شده توسط دانشجو براساس گزارش های مجموعه مقررات مقام ناظر بر بازار اوراق بهادار اتحادیۀ اروپا: تجارب حاصل از نوشتن موارد و استفاده از کلاس های بعدی |
عنوان انگلیسی |
Student-authored IFRS teaching cases based on European Securities and Markets Authority reports: Experiences from case writing and subsequent classroom use |
کلمات کلیدی : |
  آموزش حسابداری؛ IFRS؛ موارد تدریس؛ قضاوت؛ ESMA |
درسهای مرتبط | آموزش حسابداری |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 17 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 34 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. تکالیف نوشتن مورد 3.1. طراحی دوره آموزشی و تکلیف نوشتن مورد 3.2. مثال های موردی 3.2.1. بهترین موارد 3.2.2. مقایسه موارد با زمینه غنی و کمتر توسعه یافته 3.3. بازخورد دانشجو درباره تکلیف نوشتن مورد 4. استفاده کلاس از موارد نوشته شده توسط دانشجو 4.1. نتایج آزمون کلاسی 5. راهنمای پیاده سازی و توضیحات نهایی ضمیمه A ضمیمه B ضمیمه C ضمیمه D ضمیمه E
چکیده – دوره های آموزش گزارش مالی سطح بالا در کارشناسی و کارشناسی ارشد اغلب برای کمک به دانشجو در بهبود تفکر انتقادی، تجزبه و تحلیل تحقیق، قضاوت و مهارت های نوشتاری بر تدریس موارد متکی است. این مقاله منطق و تجربه دانشجویان را در نوشتن موارد تدریس در کلاس استانداردهای بین المللی گزارش مالی (IFRS) در سطح کارشناسی ارشد در طی دو سال گذشته توضیح می دهد. این کار بر گزارش های مجموعه مقررات مقام ناظر بر بازار اوراق بهادار اتحادیۀ اروپا (ESMA) به عنوان منبع بسیار خوب تصمیمات قانونی در رابطه با کاربرد مناسب IFRS متکی است. چهار مورد از 24 مورد ایجاد شده در کلاس در حال حاضر به طور موثر در کلاس های حسابداری بکار رفته است. این مقاله جزئیات تکلیف را ارائه می دهد، اساس ESMA را برای موارد شناسایی می کند، توضیح می دهد که دانشجویان چگونه به تصمیمات اجرایی اضافه شدند، و ارزیابی های دانشجویان از تجارب نوشتن مورد و بکارگیری مورد را به طور خلاصه ارائه می دهد. این مقاله پیشنهاداتی نیز برای اساتید جهت برنامه ریزی بکارگیری این ابزار یادگیری ارائه می دهد.
Upper-level undergraduate and graduate financial reporting courses often rely upon teaching cases to help students refine their critical thinking, research, analysis, judgment and writing skills. This paper describes the rationale for and experience of students writing teaching cases within a graduate level International Financial Reporting Standards (IFRS) class over the past two years. The assignment relies on the reports of the European Securities and Markets Authority (ESMA), an excellent source of regulatory decisions regarding the appropriate application of IFRS. Four of the 24 cases developed in the course have now been effectively used in accounting classes. This paper details the assignment, identifies the ESMA basis for the cases, describes how students added to the enforcement decisions, and summarizes student evaluations of the case writing and case using experiences. The paper also provides suggestions for faculty planning to adopt this learning tool.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.