دانلود ترجمه مقاله بهبود سلامت روان دانشجویان در یک محیط دانشگاهی

عنوان فارسی

بهبود سلامت روان دانشجویان در یک محیط دانشگاهی در استرالیا

عنوان انگلیسی

Student driven mental health promotion in an Australian university setting

کلمات کلیدی :

  تحقیقات عملی؛ گروه تمرکز؛ ارتقای سلامت؛ افسردگی؛ اضطراب؛ سوئ مصرف الکل؛ دانشگاه؛ آموزش عالی

درسهای مرتبط روانشناسی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2015 تعداد رفرنس مقاله : 36
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
62,400 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. روش 3. نتایج 4. بحث و بررسی 5. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

بحث و بررسی: هنگامی که پروژه MindWise شروع شد، اعضای گروه کانون دانشجویی، توسعه برنامه را اطلاع رسانی کردند و تعدادی عنصر کلیدی پروژه را بیان کردند. درحالی که یک رویکرد مشارکتی برپایه جامعه به صورت منظم، یک ویژگی کلیدی توسعه برنامه را اعلام و ترویج می دهد، اما تعداد اندکی مورد گزارش شده از مشارکت واقعی دانشجو در طراحی و پیاده سازی پروژه های ارتقاء سلامت روان، وجود دارد. شامل کردن افراد جوان در طراحی و پیاده سازی پروژه های ارتقاء سلامت جسمی متمرکز بر جوانان، بهترین شیوه ملاحظه شده به مدت چندین قرن بوده است (مک کنزی و ساملتر، 2001)؛ اما، یک مرور ادبی جامع از این نوع مداخلات نشان داد که در اصل، افراد جوان، مداخلات از پیش تعیین شده ای را ایجاد می کنند که ممکن است همراستا با آنچه که افراد جوان در اصل مرتبط با تجربه شان درک می کنند، نباشد (هاردن، اوکلی ،و اولیور، 2001). در زمینه ارتقای سلامت روان، مطالعات متعددی از جنبه افراد جوان انجام شده، اما تا آنجا که می دانیم، هیچکدام از آنها توسط جوانان مدیریت یا طراحی نشده اند. یکی از مطالعاتی که مخصوصاً بر بهبود ادبیات سلامت روان جوانان و مشارکت در توسعه برنامه تاکید کرده است، مطالعه پینتو فولتز، لاکسدون و مایرز، (2011) بوده است. این جوانان، امکان پذیری و قابل قبول بودن ابتکار عمل های پیشنهادی را ارزیابی کردند و این امر، اثربخشی مداخلات را بهبود بخشید؛ اما، خود مداخله توسط افراد جوان مدیریت یا طراحی نشد. مطالعه MindWise، مشارکت پذیرنده را تا سطح بالاتری از مشارکت پیش برد که این بواسطه ترغیب شرکت کنندگان در مدیریت عناصر پروژه مختلف می باشد. با توجه به تاکیدی که بسیاری از موسسات ثالث اکنون بر این دارند که دانشجویان، تجربه کاری واقعی کسب کنند، وارد کردن پروژه های ارتقاء سلامت روان هدایت شده توسط دانشجو در تعدادی از دروس دانشجویی (برای مثال، پرستاری، کار جوانان)، یک روش مفید برای گسترش وسعت و نفوذ برنامه MindWise می باشد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Discussion: When the MindWise project commenced, student focus group members informed the development of the programme and took carriage of a number of key project elements. While a community based participatory approach is promoted regularly as a key feature of programme development, there are few documented cases of genuine student involvement in the design and implementation of mental health promotion projects. Involving young people in the design and implementation of youth-focused physical health promotion projects has been considered best practice for several decades (McKenzie Et Smeltzer, 2001); however, a comprehensive literature review of these types of interventions suggested that, in the main, young people generally deliver pre-determined interventions that may not align with what young people in general perceive to be relevant to their experience (Harden, Oakley, a Oliver, 2001). In the field of mental health promotion, numerous studies have been informed by young people's views, but, to our knowledge, none have been managed or designed by them. One study focused specifically on improving young people's mental health literacy and involvement in programme development (Pinto Foltz, Logsdon, a Myers, 2011). Young people assessed the feasibility and acceptability of the proposed initiatives, and this enhanced the effectiveness of the intervention; however, the intervention itself was not managed or designed by young people. The MindWise study took recipient involvement to a higher level of participation by encouraging participants to manage various project elements. Given the emphasis that many tertiary institutions now place on students gaining real-world work experience, incorporation of student-led mental health promotion projects in some student courses (e.g., nursing, youth work) was a useful method to extend the reach and uptake of the MindWise programme.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب
قیمت : 62,400 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله بهبود سلامت روان دانشجویان در یک محیط دانشگاهی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 7 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi