دانلود ترجمه مقاله بررسی مقالات آموزش حسابداری (2015)
عنوان فارسی |
بررسی مقالات آموزش حسابداری (2015) |
عنوان انگلیسی |
Accounting education literature review (2015) |
کلمات کلیدی : |
  تضمین یادگیری؛ برنامه تحصیلی؛ فناوری آموزشی؛ اساتید؛ آموزش؛ مروری بر مقالات؛ دقت تحقیق؛ دانشجویان |
درسهای مرتبط | آموزش حسابداری |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 36 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 113 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. برنامه تحصیلی و آموزش 2.1. فرآیند تغییر برنامه تحصیلی 2.2. مسائل مربوط به برنامه تحصیلی 2.3. تضمین یادگیری و ارزیابی 2.4. صلاحیتهای اصلی 2.5. رویکردهای آموزشی 3. آموزش براساس حوزه محتوایی 3.1. اخلاق و مسئولیت حرفه ای 3.2. حسابداری مالی ( شامل IFRS) 3.3. حسابداری مدیریتی 4. فناوری آموزش 4.1. دوره آموزش سیستم های مدیریت آنلاین 4.2. ارائه دوره آموزش 4.3. ارزیابی مبتنی بر فناوری 5. دانشجویان 5.1. رشته دانشگاهی و مسائل شغلی 5.2. مهارت ها و ویژگی های دانشجویان 5.3. چشم اندازها و رویکردهای یادگیری و ارزیابی 6. اساتید 6.1. تحقیق 6.2. تدریس 6.3. مسائل دیگر اساتید 7. خلاصه و پیشنهاداتی برای تحقیقات آینده 7.1. خلاصه 7.2. پیشنهادات برای تحقیقات آینده 7.2.1. برنامه تحصیلی و آموزش 7.2.2. آموزش بر اساس حوزه محتوایی 7.2.3. فناوری آموزش 7.2.4. دانشجویان 7.2.5. اساتید 7.2.6. مسائل تحصیلی دیگر 7.3. دقت تحقیق
چکیده – این بررسی مقالات آموزش حسابداری شامل 97 مقاله است که در طی سال 2015 در شش مجله به چاپ رسیده اند: (1) مجله آموزش حسابداری، (2) آموزش حسابداری، (3) پیشرفت ها در آموزش حسابداری، (4) چشم اندازهای جهانی در آموزش حسابداری، (5) نشریه های اموزش حسابداری، و (6) مجله مدرسان حسابداری. این مقاله بررسی های قبلی مقالات آموزش حسابداری را با سازماندهی و خلاصهسازی مشارکت های اخیر در مطالعات آموزش حسابداری به روز رسانی می کند. مقالهها مطابق با خطوط سنتی پژوهش در پنج بخش تقسیم بندی شده است: (1) برنامه درسی و آموزش، (2) آموزش براساس حیطه دانش، (3)، فناوری آموزشی، (4) دانشجویان، و (5) اساتید. پیشنهادها برای تحقیق در همه حوزه ها ارائه شده است. مقالات مربوط به منابع آموزشی که در شش مجله درطی سال 2015 منتشر شده اند بر اساس حیطه دانش مربوطه دسته بندی شده و در بخش ضمیمه ارائه شده است.
This review of the accounting education literature includes 97 articles published during 2015 in six journals: (1) Journal of Accounting Education, (2) Accounting Education, (3) Advances in Accounting Education, (4) Global Perspectives on Accounting Education, (5) Issues in Accounting Education, and (6) The Accounting Educators' Journal. This article updates prior accounting education literature reviews by organizing and summarizing recent contributions to the accounting education literature. Articles are categorized into five sections corresponding to traditional lines of inquiry: (1) curriculum and instruction, (2) instruction by content area, (3) educational technology, (4) students, and (5) faculty. Suggestions for research in all areas are presented. Articles presenting instructional resources and cases published in the same six journals during 2015 are listed in appendices categorized by the appropriate content area.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.