دانلود ترجمه مقاله دیدگاه ساختاربندی در مورد توسعه استراتژی در برند سازی کارفرما
عنوان فارسی |
ساختارها، راهبرد سازی، و حوزه های مورد بحث: دیدگاه ساختاربندی در مورد توسعه استراتژی در برند سازی کارفرما |
عنوان انگلیسی |
Structures, strategizing, and contested territories: A structuration perspective on strategy development in employer branding |
کلمات کلیدی : |
  اقدامات مدیریتی در برند سازی کارفرما؛ توسعه استراتژی؛ نظریه ساختاربندی؛ مطالعه موردی کیفی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2018 | تعداد رفرنس مقاله : 27 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. پژوهش در مورد برند سازی کارفرما 3. ساختارها، تعاملات، و توسعه استراتژی در برند سازی کارفرما: یک رویکرد ساختاربندی 4. طرح مطالعاتی و روش تحقیق 5. یافته ها: توسعه استراتژی در برند سازی کارفرما در ساختارها و راهبرد سازی MCC 6. بحث و بررسی 7. نتیجه گیری 8. محدودیت ها و پژوهش آتی
چکیده – این مطالعه با تمرکز بر تاثیر متقابل بین ساختارهای برند سازی کارفرما و تعاملات استراتژی های برند سازی کارفرما، توسعه استراتژی در برند سازی کارفرما براساس نظریه ساختاربندی را مورد بررسی قرار می دهد. برای تجزیه و تحلیل این اثر متقابل، این مقاله مجموعه ای از جلسات استراتژی را در یک پروژه برند سازی کارفرمای یک شرکت ساختمانی چند ملیتی مورد استفاده قرار می دهد. این مطالعه با پیشبرد درک نهادینه شدگی ساختاری راهبرد سازی در برند سازی کارفرما به بحث حاضر مطالبی می افزاید. علاوه بر این، این مطالعه پیشنهاد می کند که توسعه استراتژی به دلیل ساختارهای مختلف و متناقضی که راهبرد گرایان باید با آن سروکار داشته باشند، نهادینه شدگی برند سازی کارفرما را به حوزه ای مورد بحث تبدیل می نماید.
This study examines strategy development in employer branding based on structuration theory, focusing on the interplay between employer branding structures and the (inter)actions of employer branding strategists. To analyse this interplay, this paper draws upon a series of strategy meetings in an employer branding project of a multinational construction company. This study adds to the current debate on employer branding by advancing the understanding of the structural embeddedness of strategizing in employer branding. Furthermore, the study proposes that strategy development shifts employer branding engagements into contested territory due to various and contradictory structures strategists need to deal with.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.