دانلود ترجمه مقاله مجموعه داده های چندبعدی برای ارزیابی فرآیندهای مدیریت برند استراتژیک

عنوان فارسی

مجموعه داده های چندبعدی برای ارزیابی فرآیندهای مدیریت برند استراتژیک در شرکت های چند برندی

عنوان انگلیسی

Multidimensional Dashboards for Evaluating Strategic brand Management Processes for Multi-brand Companies

کلمات کلیدی :

  برند؛ تصمیم گیری؛ مجموعه اطلاعات

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 10
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مطالعه 3. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

نتیجه گیری: برندها، نقش مهمی در توسعه محصولات و کالاها ایفا کرده و یافتن فاکتورهای مهم و حیاتی تاثیرگذار روی برند برای اهداف مختلفی چون به دست آوردن سهم بیشتری از بازار، و حفظ مشتری همیشه ضروری می باشد. عملکرد برند، نتیجه مطلوبیت و سودآوری در یک برند می باشد. به طور خلاصه مجموعه داده های مربوط به عملکرد برند، فرصتی برای آنالیز برندها، ابعاد برند و محیط برند به روشی ساختار یافته ایجاد می کند. مجموعه داده های مرتبط با عملکرد برند شامل 4 سطح بوده و برای رویکرد مدیریت کارایی برند چند بعدی ایجاد شده است. در سطح 1، اهداف پایه ای عملکرد برند، ابعاد و شاخص های کلیدی عملکرد تعریف شده و یک لیست از اولویت ها پیاده سازی و اجرا شده است. این ابعاد شامل (نه محدود به) سهامداران، بخش های مختلف بازار، ابعاد داخلی و منابع رسانه ای می باشند. در این راستا، مدیران برند می توانند مشتریان، تامین کنندگان و مشارکت کنندگان را مد نظر قرار دهند. مشتریان را می توان به دسته های مشتریان فعلی، مشتریان سابق، دیدگاه های مشتریانو ارتباط با مشتریان تقسیم کرد. بخش های بازار می تواند شامل بخش بندی بازارهای فعلی، و دیدگاه های مرتبط با تقسیم بندی های بازار باشد. بعد داخلی را می توان به دسته های کارکنان و فرآیندها تقسیم بندی کرد. بعد کارکنان را می توان به مدیریت کارکنان و خدمات فروش کارکنان تقسیم کرد. منابع رسانه ای می تواند شامل منابع رسانه ای فعلی و دیدگاه های مرتبط با منابع رسانه ای، تبلیغات منابع رسانه ای و تامین مالی منابع رسانه ای باشد. در سطح 2، رابطه بین ابعاد و دسته ها تعریف شده اند. در هر دسته، همه زیردسته ها در نظر گرفته شده و رابطه با دیگر ابعاد و ابعاد فرعی طراحی شده اند. در سطح 3، یک تحلیل مفصل از تاثیرات انجام گرفته که روی برند اصلی و رابطه برندهای فرعی تمرکز داشته است. سطح 4 روی تحلیل مفصل تاثیرات در مورد عدم حضور برند اصلی تمرکز کرده است. در این حالت، همه برندها به صورت یکسان در نظر گرفته شده و رابطه بین همه آنها مدلسازی شده است.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Conclusions: Brand plays an important role on product development and it is always necessary to find important factors influencing brand for different purposes such as gaining more market share, customer retention. Brand performance is the result of desirability and profitability in a brand. In a nutshell, the developed brand performance dashboard offers an opportunity to analyze brands, brand dimensions and the brand environment in a structured way. The brand performance dashboard introduced consists of 4 levels and was created for a multi dimensional brand performance management approach. In level 1 the basic brand performance objectives, dimensions, key performance indicators are defined and a priority list implemented. Dimensions include (but are not limited to) stakeholders, market segments, the internal dimension and media sources. As stakeholders brand managers may consider customers, suppliers, collaborators and partners. Customers might be divided in the categories customer_current, customer_former, customer_prospective and customer_contact. Market segments could be market_segment_current or market_segment_prospective. The internal dimension could be divided in the categories staff and processes. The staff dimension could be divided in staff_management and staff_sales_service. Media sources could be media_sources_current or media_sources_prospective, media_sources_advertisements, media_sources_sponsoring. In level 2 the relationship between dimensions and categories are defined. For each dimension all sub-dimensions are considered and the relationship to the other dimensions and sub dimensions designed. In level 3 a detailed impact analysis can be conducted, focusing on a master_brand to sub_brand relationship. Level 4 focuses on a detailed impact analysis in case no master brand is available; in that case all brands are treated as equal and the relationship between all of them modeled.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله مجموعه داده های چندبعدی برای ارزیابی فرآیندهای مدیریت برند استراتژیک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 4 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi