دانلود ترجمه مقاله برندینگ شخصی استراتژیک: و اینکه چگونه به نتیجه می رسد

عنوان فارسی

برندینگ شخصی استراتژیک: و اینکه چگونه به نتیجه می رسد

عنوان انگلیسی

Strategic personal branding—And how it pays off

کلمات کلیدی :

  برندینگ شخصی؛ خودبرندی؛ توسعه برند؛ مدیریت شهرت؛ شهرت رسانه اجتماعی

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 12
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
38,400 تومان
فهرست مطالب

1. واقعیت برندینگ شخصی 2. چگونه ایده برندینگ شخصی، توسعه می یابد 3. چگونه رسانه اجتماعی، سازگار می گردد 4. برندینگ شخصی به عنوان یک فرآیند 5. گوش دادن به راهگشاهای مرزی 6. مدیریت برند شخصی 7. توصیه های برای برندینگ شخصی 8. برندینگ شخصی در طولانی مدت

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

واقعیت برندینگ شخصی: "شما قبلا یک برند شخصی داشتید" مدیران کارگاه ها روی شرکت کنندگان تاکید می کنند. در مقابل او، مدیران فروش و روسا قرار گرفته اند و امید دارند که برندینگ شخصی را به رشته حرفه ای خود اضافه کنند و نیز ترکیبی از دانشجویان که مشتاق به ارائه برندهای شخصی خود در مسیر فروش بیشتر هستند. "هرکسی که شما او را ملاقات می کنید، تصوری از شما دارداینکه او یک دانشجوی MBA، کارمند اجرایی، یا متخصص کارآفرینی باشد مهم نیست که شما با آنها در لینکدین آشنا شده باشید یا از طریق ایمیل یا به صورت چهره به چهره و یا ترکیبی از این موارد. آنها تصور خاصی از آنچه که هستید دارند". این تصور را می توان به عنوان یک برند شخصی مشخص و طبقه بندی کرد. این برند، یک نقطه استاندارد و فرصتی برای توسعه برندهای شخصی تجاری می باشد. به منظور کمک به خوانندگان در شناسایی این نقاط شروع، در این مقاله: (1) به افراد در درک چگونگی پیشرفت به واسطه برندهای شخصی و افرادی که با آنها کار می کنند کمک خواهیم کرد، و (2) مشخص خواهیم کرد که چگونه این برندهای شخصی را در راستای اصلاح فردی استفاده کنیم. پیام و نکته پایه ای و اساسی ما در این زمینه تطابق ارزش ها و شایستگی ها با اولویت های مخاطبین می باشد ولی انتظار می رود که شما هم برند خود را در طول زمان با در نظر گرفتن مخاطبین مختلف و شرایط گوناگون اصلاح کنید. تشخیص برندهای شخصی فعلی به معنی پاسخ به این پرسش است که "من کی هستم؟" و این موضوع در ارتباط با حوزه های داخلی و خارجی شرایط محتمل می باشد. توصیف خود در یک جمله می تواند د این ارزیابی ها بسیار مفید باشد، مانند این پرسش ها که "سه کلمه ای که شخصی دیگر برای توصیف شما استفاده می کند چیست؟" قدم نهایی در برندینگ شخصی، مقایسه "می کی هستم؟" با این است که برای اینکه تصمیمی بگیریم و مشکلی وجود داشته باشد، چگونه باید آن را ببینیم و درک کنیم.

نمونه متن انگلیسی مقاله

The reality of personal branding: “You already have a personal brand,” the workshop leader emphasizes to the room of attendees. Facing her are sales managers and executives hoping to add personal branding to their professional repertoire, as well as a mix of students eager to craft personal brands alongside résumés on their path toward sales careers. “Everyone you meet has an impression of you, whether you’re an MBA student, executive, or self-employed professional. It doesn’t matter if you interacted with them on LinkedIn, over email, in person, or a combination. They have a specific impression of who you are.” That impression can be characterized as an individual’s current personal brand. A current brand is a starting point–—an opportunity to develop an intentional, specific personal brand. To help readers both identify and move beyond this starting point, in this article we will: (1) help individuals understand how personal brands can advance their own careers and those of the people with whom they work, and (2) outline how to manage those personal brands to bring about career advancement. Our basic message is to match your values and competencies with the priorities of audiences that matter to your career, but you should expect to modify your brand over time given different audiences and different circumstances. Diagnosing one’s current personal brand means answering the question “Who am I?” in relation to external and internal constituencies. Describing oneself in a sentence may help in this assessment, as can asking, “What three words would someone else use to describe you?” The final step in personal branding is to compare these “Who am I?” descriptions to how one wants to be perceived in order to decide, if a gap exists, how to close it.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 14 فایل ورد ترجمه)

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 38,400 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله برندینگ شخصی استراتژیک: و اینکه چگونه به نتیجه می رسد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − پنج =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi