دانلود ترجمه مقاله برنامه ریزی استراتژیک و عملکرد شرکت های کوچک و متوسط (SMEها)

عنوان فارسی

برنامه ریزی استراتژیک و عملکرد شرکت های کوچک و متوسط (SMEها) در غنا: اثر تعدیل کننده پویایی بازار

عنوان انگلیسی

Strategic planning and performance of SMEs in Ghana: The moderating effect of market dynamism

کلمات کلیدی :

  عملکرد(کارایی)؛ SME؛ برنامه ریزی استراتژیک؛ پویایی بازار

درسهای مرتبط مدیریت استراتژیک
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 16 نشریه : Emerald
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 56
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
قیمت دانلود ترجمه مقاله
38,400 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. بحث در مورد نتایج 6. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – هدف - هدف این مقاله بررسی تأثیر متقابل پویایی بازار و برنامه ریزی استراتژیک بر عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط (SME) در غنا است. طراحی / روش شناسی / رویکرد - در این مطالعه از روش کمی برای مقابله با تأثیر متقابل پویایی بازار بر برنامه ریزی استراتژیک و عملکرد SMEs در غنا استفاده شده است. نمونه گیری هدفمند برای انتخاب 200 شرکت تولیدی و خدماتی کوچک و متوسط در غنا استفاده می گردد. تجزیه و تحلیل رگرسیون چندگانه سلسله مراتبی برای آزمایش فرضیه ها انجام می شود. یافته ها - این مطالعه نشان می دهد که کاربرد مداوم روشهای برنامه ریزی استراتژیک به پیشرفت عملکرد SME در غنا کمک می کند. علاوه براین، مشخص شد که پویایی بازار با عملکرد شرکت رابطه مثبت و معناداری دارد، اگرچه تأثیر آن معنادار نیست. سرانجام، این مطالعه نشان می دهد که پویایی بازار تنها هنگامی که برنامه ریزی استراتژیک وجود داشته باشد، بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط تأثیر می گذارد. محدودیت ها / پیامدهای تحقیقاتی - این یافته ها به شرکتهای کوچک و متوسط در غنا محدود شده است. مطالعه پویایی بازار، برنامه ریزی استراتژیک و کارایی، یک فعالیت بسیار پیچیده است. بنابراین، اگر محققان از روشهای مختلط جمع آوری داده ها استفاده کنند، جمع آوری داده های غنی در مورد این کار تحقیقاتی می تواند به بهترین نحو انجام شود. این درک در مورد پویایی بازار، برنامه ریزی استراتژیک و روابط عملکرد SME را غنی تر می کند. پیامدهای عملی - یافته های این کار تحقیقاتی با توجه به نحوه توسعه پویایی بازار و برنامه ریزی استراتژیک برای افزایش عملکرد شرکتها، راهنمایی هایی را به صاحبان یا مدیران ارائه می دهد. اصالت / ارزش - این مطالعه بر یک شکاف آشکار در ادبیات رایج گزارش می‌دهد که برخی تحقیقات تجربی در مورد اثرات احتمالی پویایی بازار و برنامه‌ریزی استراتژیک بر عملکرد SME ها در یک کشور جهان سوم تحقیق کرده‌اند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Purpose: This paper aims to examine the interacting effect of market dynamism and strategic planning on the performance of small- and medium-scale enterprises (SMEs) in Ghana. Design/methodology/approach: This study has used quantitative approach in dealing with the interacting effect of market dynamic on strategic planning and SMEs’ performance in Ghana. Purposive sampling is used to select 200 small- and medium-sized manufacturing and service firms in Ghana. The hierarchical multiple regression analysis is performed to test the hypotheses. Findings: This study finds that a consistent application of strategic planning methodologies contributes to the advancement of SME performance in Ghana. In addition, it was ascertained that market dynamism has a significant positive relationship with firm performance, although its effect is not significant. Finally, the study reveals that market dynamism only influences SME performance when there is strategic planning. Research limitations/implications: The findings are limited to the SMEs in Ghana. The study of market dynamism, strategic planning and performance is a very complex activity; therefore, to gather rich data on such research work may be best accomplished if the researchers adopt mixed method data gathering techniques. This will enrich the understanding on market dynamism, strategic planning and SMEs’ performance relationship. Practical implications: The findings of this research work offer guidance to owners or managers considering how to develop market dynamics and strategic planning to enhance firm performance. Originality/value: This study reports on an obvious gap in the prevailing literature that few empirical research works have explored on the possible impacts of market dynamism and strategic planning on performance of SMEs in a third world country.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 15 فایل ورد ترجمه)

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 38,400 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله برنامه ریزی استراتژیک و عملکرد شرکت های کوچک و متوسط (SMEها)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − دوازده =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi