دانلود ترجمه مقاله وضعیت تحقیقات بازاریابی سبز در طول 25 سال (1990 تا 2014)

عنوان فارسی

وضعیت تحقیقات بازاریابی سبز در طول 25 سال (1990 تا 2014): طبقه بندی و بررسی مقالات

عنوان انگلیسی

State of green marketing research over 25 years (1990-2014): Literature survey and classification

کلمات کلیدی :

  بازاریابی سبز؛ بررسی مقالات؛ گرایش زیست محیطی؛ پیامدهای بازاریابی سبز؛ توابع بازاریابی سبز؛ استراتژی بازاریابی سبز

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 31 نشریه : Emerald
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 161
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. روش تحقیق 3. یافته ها 4. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – هدف: هدف این مقاله، بررسی و طبقه بندی مقالات مرتبط با بازاریابی سبز می باشد. طرح / روش تحقیق / رویکرد: کلمات کلیدی مناسب برای جستجو در مقالات شناخته شده و چاپ شده در ژورنال های مدیریت، کسب و کار و بازاریابی از سال 1990 تا 2014 مورد استفاده قرار گرفت. مقالات با توجه به عنوان، چکیده، کلمات کلیدی، چارچوب ها، سرفصل ها و زیرشاخه ها بررسی شدند و 161 مقاله مرتبط استخراج گردید. این مقالات بر اساس دسته بندی های موضوعی طبقه بندی شدند و در آن ها، سال انتشار، نشریه، موقعیت نویسندگان و نویسته کلیدی مشخص شدند. یافته ها: مقالات در چهار دسته موضوعی طبقه بندی شدند: گرایش زیست محیطی، استراتژی بازاریابی سبز، توابع بازاریابی سبز، و پیامدهای بازاریابی سبز. این مقاله، مکملی برای پژوهش های قبلی در این زمینه بوده و مفاهیم مرتبط با شیوه های بازاریابی سبز را در برداشته و نیز جهت گیری هایی را برای تحقیقات آتی ارائه داده است. محدودیت ها و پیامدهای تحقیق: این مقاله، منبعی را برای درک وضعیت فعلی تحقیقات در زمینه بازاریابی سبز ارائه داده و می تواند موضوع مورد توجهی برای محققین علاقه مند به این حوزه باشد. اصالت / ارزش: این مقاله، مروری جامع در زمینه مقالات بازاریابی سبز را ارائه داده و مکملی بر مقالات و کارهای قبلی انجام شده در این زمینه تحقیقاتی بوده است. این مقاله به طبقه بندی مقالات، و مفاهیم کلیدی و موضوعات مرتبط با بازاریابی سبز پرداخته و مسیر تحقیقاتی آتی در این زمینه را مشخص کرده است.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Purpose – The purpose of this paper is to present a literature survey on, and classification for, green marketing research. Design/methodology/approach – Suitable keywords were used to search peer-reviewed journal articles published in marketing, business and management journals in duration 1990-2014. The articles identified were screened for titles, abstracts, keywords, frameworks, headings and sub-headings that resulted in 161 relevant articles. These articles were classified across thematic categories and their distribution was also presented for year of publication, publication outlets, location of authors, key contributing authors. Findings – The articles were classified across four thematic categories: eco-orientation, green marketing strategy, green marketing functions and green marketing consequences. It outlined the contribution of the earlier work under each theme, illustrated upon their implications for green marketing practice and research and provided directions for future research. Research limitations/implications – This literature survey provides a source for understanding current state of research on green marketing and to stimulate further interest of researchers in the domain. Originality/value – The paper provides a comprehensive review of green marketing literature on green marketing, distinctly adding to the contributions made by earlier literature reviews in the domain. It outlines the classifications of the literature, and key concepts and themes related to green marketing that intend to shape future research directions.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله وضعیت تحقیقات بازاریابی سبز در طول 25 سال (1990 تا 2014)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 3 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi