دانلود ترجمه مقاله آگاهی و پیاده سازی مفاهیم سبز در ترکیبات بازاریابی
عنوان فارسی |
آگاهی و پیاده سازی مفاهیم سبز در ترکیبات بازاریابی: مورد مالزی |
عنوان انگلیسی |
The Awareness And Implementation of Green Concepts In Marketing Mix: A Case of Malaysia |
کلمات کلیدی : |
  بازاریابی سبز؛ ترکیبات بازاریابی؛ محصولات اکولوژیک |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 14 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. روش تحقیق 4. نتایج و یافته ها 5. نتیجه گیری
چکیده – مفهوم بازاریابی سبز در دو دهه گذشته به دلیل افزایش قابل ملاحظه آگاهی مردم در زمینه محیط زیست به موضوع رایجی تبدیل شده است. مشتریان به طور فزاینده ای به اهمیت حفاظت از محیط از طریق انتخاب محصول پی برده اند این در حالی است که شرکت ها نیز تأثیر فعالیت های شان روی محیط زیست را به خوبی در نظر می گیرند. این مطالعه سطح آگاهی در زمینه مفاهیم محصولات سبز در میان مدیران بازاریابی و ارتباط بین آنها را بررسی کرده است. یک نظرسنجی از تولید کنندگان محصولات مراقبت از سلامت در مالزی به منظور نیل به اهداف این پژوهش انجام گرفته است. یافته ها نشان می دهند که رابطه معنی داری بین آگاهی مدیران در زمینه مفاهیم سبز و اقدامات مربوط به برنامه های سبز در یک شرکت وجود دارد. این پژوهش همچنین همبستگی بین آگاهی مدیران و اجرای مفاهیم سبز در ترکیبات بازاریابی شرکتی را دریافته است. در پاسخ به یافته های این پژوهش، یک سری توصیه ها نیز ارائه شده است.
The concept of green marketing has become the buzzword in the last decade as a result of dramatic increase in environmental consciousness worldwide. Consumers are increasingly realizing the importance of protecting the environment through product choice while companies are increasingly considering the impact of their activities to the environment. This study will looked at the level of awareness on green product concepts among marketing managers and whether there is a connection between their awareness with convictions in their day to day operations. A survey on personal care products manufacturers in peninsular Malaysia was carried out to fulfill the objectives of this study. The main finding was there is significant relationship between manager’s awareness on green concepts and the practice of green programs or activities at a company. The study also found correlation between manager’s awareness and the implementation of green concepts in company’s marketing mix. In response to the overall findings of the study, several recommendations were made.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.