دانلود ترجمه مقاله تاثیر استراتژی بازاریابی سبز بر عملکرد شرکت در مالزی
عنوان فارسی |
تاثیر استراتژی بازاریابی سبز بر عملکرد شرکت در مالزی |
عنوان انگلیسی |
The Impact of Green Marketing Strategy on the Firm's Performance in Malaysia |
کلمات کلیدی : |
  بازاریابی سبز؛ عملکرد شرکت ها؛ پایداری؛ استراتژی بازاریابی؛ مالزی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2015 | تعداد رفرنس مقاله : 46 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. چارچوب مفهومی 3. نتایج و یافته ها 4. نتیجه گیری
یافته ها به ما کمک می کنند تا در مورد رابطه بین نوآوری سبز و ارتقای سبز با عملکرد شرکت و تصمیم گیری هایی برای پژوهش های آتی، نتیجه گیری کنیم. واضح است که، عملکرد نوآوری سبز، محصول و فرآیند دارای تاثیر مثبتی روی عملکرد شرکت ها هستند، اگرچه که فرآیندهای نوآوری سبز به ندرت در مقالات مورد بررسی قرار گرفته، با این حال شفاف سازی فرآیندهای نوآوری سبز بسیار حیاتی است چرا که بهره گیری از محصول نهایی در مقایسه با رویه طرح بسیار آسان تر می باشد. این مقاله مفهومی، بسیار اهمیت دارد زیرا استراتژی های بازاریابی سبز مختلف اتخاذ شده توسط شرکت های مالزیایی دارای مجوز ایزو 14001 را مورد بررسی قرار می دهد. با توجه به اینکه دانش مربوط به حضور نوآوری های سبز در مالزی زیاد غنی نیست، این مطالعه می تواند اطلاعات مدیران را در درک و اصلاح استراتژی های بازاریابی بیافزاید. در نتیجه، موفقیت بالا نیز منجر می گردد تا کسب و کارهای دیگر تشویق به اتخاذ نوآوری های سبز گردند و در نتیجه تعداد آژانس های پایدار در این زمینه افزایش یابند. با توجه به اهمیت پایداری و ثبات برای دولت مالزی، شرکت های سبز در مالزی بایدروی پیاده سازی استراتژی های مختلف در اتخاذ طرح های سبز، تاکید داشته باشند. به منظور توسعه بیشتر برنامه های پایدار در مالزی و ترویج این موضوعات در آینده، شرکت ها باید بهترین اقدامات سبز را اتخاذ کنند. با توجه به سرعت رشد محصولات سبز در سراسر جهان، بازاریابان باید این فرصت را برای شناسایی بهترین استراتژی بازاریابی سبز در کسب نیازهای مشتریان مورد توجه قرار دهند.
The findings steered us to draw conclusions about the relationship between green innovation and green promotion with the firms’ performance and make recommendations for future research. It is clear that the performance of green innovation, product and process has a positive influence on the performance of the firms, although green innovation process is rarely discussed in the literature, it is very important to highlight the green innovation process, as it is easy to imitate the final product, compared to the process. This conceptual paper is significant because it will explore various green marketing strategies adopted by Malaysian certified ISO 14001 EMS firms. Given that knowledge about the existence of green initiatives in Malaysia is still lacking, the study can add knowledge to the managers’ understanding to refine their marketing strategy. Subsequently, the higher rate of success will encourage other businesses to adopt the green initiatives therefore, will increase the number of ISO 14001 EMS firms and eventually embrace the sustainability agenda. With a growing recognition by the Malaysian government of the importance of sustainability, green firms in Malaysia should, therefore, be more emphasized or thorough in implementing various strategies in performing green initiatives. To further develop the sustainability agenda in Malaysia and the best interest of future generations, firms should keen to the best of green practice. Considering the rapid and accelerating growth of the green products worldwide, the marketers must seize this opportunity to identify the best green marketing strategy in winning the consumers’ needs and wants.
محمدرضا –
خوب
bagher –
مرسی از دیدگاهتون