دانلود ترجمه مقاله بازاریابی سبز و نام تجاری سبز – نمونه تویوتا

عنوان فارسی

بازاریابی سبز و نام تجاری سبز - نمونه تویوتا

عنوان انگلیسی

Green Marketing and Green Brand – The Toyota Case

کلمات کلیدی :

  پایداری؛ بازاریابی سبز؛ استراتژی بازاریابی سبز؛ برند سبز

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 77
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
38,400 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پایداری و شرکت ها 3. بازاریابی سبز 4. نمونه تویوتا 5. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – هدف اصلی این مطالعه، زمینه سازی برای پایداری و درخواست بررسی آن از سوی مدیریت شرکت ها، به عنوان مثال از طریق بازاریابی سبز و نام تجاری سبز است. اگر چه مفهوم توسعه پایدار در دهه 1970 پدیدار شد، اما اخیرا توسط شرکت ها ادغام شده است. توسعه پایدار باید نیازهای نسل های فعلی را بدون نیاز به توانایی نسل های آینده برای تامین خواسته هایشان برآورده سازد که این امر مستلزم تعادل در مدیریت اهداف اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطی، هم در حال حاضر و هم در آینده است. با توجه به شواهد روزافزون مسائل زیست محیطی، آگاهی از نیاز به پایداری در فرد و در سطح شرکت گسترش یافته است. شرکت های مسئول محیط زیست مزایای متعددی از جمله کاهش هزینه (به دلیل مصرف پایینتر منابع مانند آب و انرژی)، افزایش سود (از بازیافت و بهبود امکانات، استفاده مجدد)، افزایش فرایند تولید (با توجه به فن آوری های پاک کننده و کارآمدتر)، ارتقاء تصویر شرکت ها، بهبود آگاهی از برند و ارزش و همچنین عملکرد را ارائه می کنند. در مقابل، شرکت هایی که در معرض اقدامات غیر پایدار هستند در این حوزه ها دچار اختلال می شوند. در محدوده یک استراتژی سبز، یک برند سبز ویژگی ها و مزایای مربوط به کاهش اثرات زیست محیطی برند را به دست می آورد. به همین ترتیب، آن باید منجر به درک یک نام تجاری سالم موثر بر طبیعت شده و این مزایا را برای مصرف کنندگان آگاه تر محیط زیست افشا کند. ما در مورد تویوتا، یک نام تجاری با حق ثبت اختراع و تلاش های تائید شده در رابطه با پایداری را ارائه می کنیم. آن مرجع جهانی مسئولیت شرکت و استفاده موفق از بازاریابی سبز است. چالش برند برای دستیابی به اهداف زیست محیطی مهم تا سال 2050، تعهد و تلاش آن در زمینه های مختلف مهم مدیریت پایدار را نشان می دهد. بنابراین، تویوتا در یک موقعیت برجسته به عنوان یک "برند سبز جهانی" است.

نمونه متن انگلیسی مقاله

The main aim of this study is to contextualize sustainability and call for its consideration in firms’ management, namely via green marketing and green brand. Although the concept of sustainable development appeared in the 1970s, only recently has it been incorporated by firms. Development, to be sustainable, has to satisfy the needs of current generations, without compromising the ability of future generations to satisfy theirs. This requires a balance in managing social, economic and environmental aims, both current and future. Given the increasing evidence of environmental problems, the awareness of the need for sustainability has been expanding, at the individual and at the corporate level. Environmentally responsible firms obtain multiple benefits, such as cost reduction (due to the lower resource consumption, such as water or energy), profit increase (from recycling and residuals reuse), production process enhancement (given the cleaner and more efficient technologies), corporate image upgrading, improvement of brand awareness and value as well as performance. Oppositely, firms associated to non-sustainable actions are impaired in those areas. In the scope of a green strategy, a green brand obtains attributes and benefits related to the reduction of the brand's environmental impact. As such, it should promote the perception of an environmentally healthy brand and disclose such benefits to the more environmentally aware consumers. We present the case of Toyota, a brand with patent and acknowledged efforts in what regards sustainability. It is a worldwide reference of corporate responsibility and of a successful use of green marketing. The brand's challenge to reach important environmental goals until 2050, demonstrates its commitment and endeavor in multiple crucial aspects of sustainability management. Therefore, Toyota is in a prominent position as a “global green brand”.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 38,400 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله بازاریابی سبز و نام تجاری سبز – نمونه تویوتا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi