دانلود ترجمه مقاله اقدامات استراتژیک ذینفعان خارجی در پروژه ها

عنوان فارسی

اقدامات استراتژیک ذینفعان خارجی در پروژه ها: یک مطالعه چند موردی

عنوان انگلیسی

External stakeholder strategic actions in projects: A multi-case study

کلمات کلیدی :

  اقدامات استراتژیک ذینفعان؛ استراتژی های تاثیرگذار؛ ذینفعان خارجی؛ پروژه های ساخت و ساز

درسهای مرتبط مدیریت پروژه
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 16 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 107
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. یک چارچوب نظری از اقدامات استراتژیکی ذینفعان 4. روش تحقیق 5. یافته ها 6. بحث و بررسی 7. دلالت های عملی 8. نتیجه گیری 9. محدودیت ها و جهت گیری های آتی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

اگرچه درک تاثیر ذینفعان بیرونی برای دستیابی به موفقیت مهم است، اما توجه اندکی به استراتژی تاثیر آنها در مدیریت پروژه داده شده است. هدف این مقاله بررسی ترکیبات اقداماتی است که ذینفعان بیرونی معمولاً برای تاثیر گذاری بر پروژه های ساختمان سازی دنبال می کنند و فرضیه سازی در مورد عوامل موثر بر استفاده از این ترکیبات، می باشد. یک چارچوب نظری از اقدامات استراتژیک ذینفعان پیشنهاد شد و به کار گرفته شد و یک مطالعه موردی چندگانه در صنعت ساختمان سازی ویتنام، استفاده شد. سه ترکیب از استراتژی های تاثیر شناسایی شدند: ارتباطات و اعتبار سازی به صورت همزمان با گروه های سازمان یافته در پروژه های تاثیر گذار بر محیط (زیست)، بکار گرفته شدند؛ اقدام مستقیم و تشدید تعارض با هم توسط گروه های سازمان نیافته اعمال شدند و باعث جابجایی محل ها شد؛ و ائتلاف سازی با ارتباطات بوسیله هر دو گروه صرفنظر از تاثیرات پروژه، ترکیب شد. بهره گیری از یک ترکیب، می تواند تحت تاثیر انتخاب اقدامات لابی گری و نفوذگرایی و مشخصات استراتژی های فردی، انگیزه های ذینفعان، صفات و ادراکات آنها، قرار گیرد. مقدمه: اقدامات ذینفعان بیرونی نه تنها بر اهدافشان بلکه همچنین بر کل محیط پروژه، تاثیر می گذارد (شپر و همکاران، 2014). بنابراین، درک منافع آنها و همچنین ابزارهایی که از طریق آنها تلاش می کنند به اهدافشان برسند، برای دستیابی به موفقیت بسیار مهم هستند (آلتونن و همکاران، 2008). تعدادی مطالعه بر اقداماتی که ذینفعان می توانند برای تاثیرگذاری بر پروژه ها انجام دهند، تاکید کرده اند و موضوعات پژوهش می توانند ذینفعان، بطور کلی (آلتونن و همکاران، 2008؛ آلتونن و کوجالا، 2010) یا گروه های خاص، مانند کاربران شبکه های اجتماعی(ویلیامز و همکاران، 2015) و مقامات دولتی (سالینن و همکاران، 2013) باشند. اگرچه ذینفعان می توانند تاثیر بیشتری بگذارد و موفقیت را با استفاده از چندین استراتژی تسهیل کنند (هندری، 2005)، اما توجه اندکی به مطالعه این پدیده داده شده است.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Although understanding external stakeholders' influence is important to achieving success, little attention has been paid to their influence strategies in project management. This paper aims to explore combinations of actions that external stakeholders normally pursue to influence construction projects, and to hypothesise factors affecting the use of these combinations. A theoretical framework of stakeholder strategic actions was proposed and applied, and a multiple-case study in the Vietnamese construction industry was employed. Three combinations of influence strategies were identified: communication and credibility building were employed concurrently by organised groups in projects affecting the environment; direct action and conflict escalation were exerted together by unorganised groups in cases leading to displacements of the locals; and coalition building was combined with communication by both groups irrespective of projects' impacts. The utilisation of a combination can be affected by the selection of lobbying actions and characteristics of individual strategies, and stakeholders' motives, attributes and perceptions. Introduction: The actions of external stakeholders affect not only their targets, but also the entire project environment (Schepper et al., 2014). Therefore, understanding their interests as well as the means through which they attempt to achieve their objectives is critical to achieving success (Aaltonen et al., 2008). Few studies have focused on the actions stakeholders may employ to affect projects, in which the research subjects can be stakeholders in general (Aaltonen et al., 2008; Aaltonen and Kujala, 2010) or specific groups, such as social network users (Williams et al., 2015) and governmental authorities (Sallinen et al., 2013). Although stakeholders can gain greater influence and facilitate success by using multiple strategies (Hendry, 2005), little attention has been given to studying this phenomenon.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله اقدامات استراتژیک ذینفعان خارجی در پروژه ها”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi