دانلود ترجمه مقاله مطالعه ای بر طرح گسترش بازاریابی ویروسی بر اساس مدل شبکه ای

عنوان فارسی

مطالعه ای بر طرح گسترش بازاریابی ویروسی بر اساس مدل شبکه ای پیچیده

عنوان انگلیسی

A study of the spreading scheme for viral marketing based on a complex network model

کلمات کلیدی :

  بازاریابی ویروسی؛ طرح گسترش؛ شبکه پیچیده؛ شبکه اجتماعی؛ سیستم پیام رسانی فوری

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2010 تعداد رفرنس مقاله : 25
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. مدلسازی و تحلیل شبکه کاربر – گروه QQ 4. شبیه سازی های طرح گسترش مبتنی بر QQ برای بازاریابی ویروسی 5. برخی از طرح پیشنهادی گسترش برای بازاریابی ویروسی مبتنی بر نتایج شبیه سازی 6. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

بازاریابی وایرال (نفوذی) رمز واژه ای، که به بازاریابی دیجیتال کلامی یا دهان به دهان نیز معروف است، یک روش بازاریابی مرتبط با تعدادی حامل ها در اینترنت می باشد که می تواند سریعاً اطلاعات بازاریابی را در هزینه پایینی کپی کند. بازاریابی وایرال عملاً از یک شبکه اجتماعی از پیش موجود استفاده می کند، جایی که این باور وجود دارد که مقیاس شبکه از پیش موجود آنقدر بزرگ و تصادفی است که تحلیل نظری، غیرقابل مهار و غیرقابل استفاده است. تعداد اندکی گزارش در ادبیات در مورد نحوه طراحی یک طرح پراکنده کننده برای بازاریابی وایرال در شبکه های اجتماعی واقعی طبق نظریه بازاریابی سنتی یا نظریه بازاریابی شبکه ای نسبتاً جدید، وجود دارد. نظریه شبکه پیچیده، مدلی جدید برای مطالعه سیستم های پیچیده مقیاس بزرگ، با استفاده از جدیدترین پیشرفت های نظریه گراف و فنون محاسباتی، فراهم می کند. از این جنبه، این مقاله، نظریه شبکه پیچیده و مدل سازی آنرا گسترش می دهد و آنرا وارد پژوهش بازاریابی وایرال عمومی می کند و در نتیجه یک طرح انتشار خاص برای بازاریابی وایرال و رویکردی برای طراحی طرح مبتنی بر یک شبکه پیچیده واقعی برروی سیستم پیامرسانی آنی (چت) QQ، ارائه می دهد. نشان داده شده که این رویکرد نسبتاً سراسری و جهانی است و می توان آنرا برای طراحی انواع طرح های انتشار برای بازاریابی وایرال براساس سیستم های پیامرسان مختلف، تعمیم داد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Buzzword-based viral marketing, known also as digital word-of-mouth marketing, is a marketing mode attached to some carriers on the Internet, which can rapidly copy marketing information at a low cost. Viral marketing actually uses a pre-existing social network where, however, the scale of the pre-existing network is believed to be so large and so random, so that its theoretical analysis is intractable and unmanageable. There are very few reports in the literature on how to design a spreading scheme for viral marketing on real social networks according to the traditional marketing theory or the relatively new network marketing theory. Complex network theory provides a new model for the study of large-scale complex systems, using the latest developments of graph theory and computing techniques. From this perspective, the present paper extends the complex network theory and modeling into the research of general viral marketing and develops a specific spreading scheme for viral marking and an approach to design the scheme based on a real complex network on the QQ instant messaging system. This approach is shown to be rather universal and can be further extended to the design of various spreading schemes for viral marketing based on different instant messaging systems.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله مطالعه ای بر طرح گسترش بازاریابی ویروسی بر اساس مدل شبکه ای”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi