دانلود ترجمه مقاله مدل سازی معادله ساختاری یک شخص بالقوه موفق در بازاریابی شبکه ای
عنوان فارسی |
مدل سازی معادله ساختاری یک شخص بالقوه موفق در بازاریابی شبکه ای |
عنوان انگلیسی |
Structural equation modeling of a potentially successful person in network marketing |
کلمات کلیدی : |
  بازاریابی شبکه ای؛ مدل سازی معادلات ساختاری؛ فرد موفق؛ فالانوفاپ |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 32 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. بررسی مقالات و چارچوب تحقیق 3. روش تحقیق و یافته ها 4. بررسی ها و مفاهیم پژوهشی 5. نتیجه گیری
چکیده – این مقاله یک مدل معادله ساختاری را به منظور تشریح مشخصه های یک فرد بالقوه موفق در بازاریابی شبکه ای ارائه داده است. محققین داده هایی را از 400 بازاریاب شبکه ای از 10 شرکت جمع آوری کرده اند که این افراد حداقل 2 سال سابقه کار فعال در زمینه کسب و کار دارند. نتایج نشان می دهند که یک فرد بالقوه موفق در بازاریابی شبکه ای، چهار متغیر پنهان در خود دارد: 1) تمایزاتی در مورد کیفیت زندگی و نارضایتی از آن 2) بهره وری انتخاب در بستن شکاف در این تمایزات 3) توان فالانوفاپ در تحریک افراد 4) حضور زمانی که افراد دیگر غایب هستند. یک رابطه علیتی بین این متغیرهای پنهان و موفقیت در بازاریابی شبکه ای و مدل سازی معادله ساختاری افراد بالقوه موفق در بازاریابی شبکه ای وجود دارد که در این مقاله ارائه شده اند و همخوانی خوبی با داده های تجربی دارند.
This study developed a structural equation model to explain the attributes of a potentially successful person in network marketing. The researcher collected data on 400 network marketers, from 10 companies, who had been in business seriously for at least 2 years. The results showed that a potentially successful person in network marketing exhibitted four latent variables: 1) unsatisfied valued life-desire discrepancy 2) effectiveness of choice in closing the gap on discrepancies 3) Phalanuphap—power to move people, and 4) assertiveness when significant others have become an obstacle. There is a causal relationship between these latent variables and success in network marketing, and the structural equation modeling of potentially successful persons in network marketing which was developed in this study fits well with the empirical data.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.