دانلود ترجمه مقاله سازمان های بازاریابی شبکه ای: طرح های جبران خسارت و سودآوری

عنوان فارسی

سازمان های بازاریابی شبکه ای: طرح های جبران خسارت، رشد شبکه خرده فروشی و سودآوری

عنوان انگلیسی

Network marketing organizations: Compensation plans, retail network growth, and profitability

کلمات کلیدی :

  سازمان های بازاریابی شبکه ای؛ فروش مستقیم؛ طرح های جبران خسارت؛ مدل های پشتیبانی از تصمیم

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 26 نشریه : Elsevier
سال انتشار : 1998 تعداد رفرنس مقاله : 17
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مدلی از جبران خسارت NMO و رشد شبکه 3. آنالیز تجربی و بینش های مدل 4. خلاصه، نتیجه گیری و جهت گیری های پژوهش های آتی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – سازمان های بازاریابی شبکه ای، یا NMOها، کانال های خرده فروشی هستند که از توزیع کنندگان مستقل نه تنها برای خرید و فروش مجدد محصولات به صورت خرده فروشی بلکه برای استخدام توزیع کنندگان جدید در شبکه ای در حال رشد در طول زمان استفاده می کنند. کمیسیون ها و افزوده ها به حجم فروش شخصی، و کمیسیون های خالص در حجم فروش شخصی دسته های پایین، روش های رایج جبران سازی مورد استفاده به منظور انگیزش توزیع کنندگان هستند. در این مقاله ما یک مدل تصمیم گیری پویا از رشد یک NMO خرده فروش را توسعه داده و مورد آنالیز قرار داده ایم. بینش های توصیفی و تجربی نشان می دهند که جبران سازی و دیگر پارامترهای مدل چگونه می توانند انگیزش و فروش توزیع کنندگان و نیز رشد شبکه و سودآوری آن را تحت تاثیر قرار دهند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Network marketing organizations, or NMOs, are retail selling channels that use independent distributors not only to buy and resell product at retail, but also to recruit new distributors into a growing network over time. Commissions and markups on personal sales volumes, and net commissions on the personal sales volumes of downlines, are the methods of compensation commonly used to motivate NMO distributors. In this paper, we develop, analyze, and calibrate a dynamic decision model of the growth of a retail NMO. Descriptive and prescriptive insights show how compensation and other model parameters affect distributor motivation, sales, and network growth and profitability.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله سازمان های بازاریابی شبکه ای: طرح های جبران خسارت و سودآوری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − دو =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi