دانلود ترجمه مقاله سازمان های بازاریابی شبکه ای: طرح های جبران خسارت و سودآوری
عنوان فارسی |
سازمان های بازاریابی شبکه ای: طرح های جبران خسارت، رشد شبکه خرده فروشی و سودآوری |
عنوان انگلیسی |
Network marketing organizations: Compensation plans, retail network growth, and profitability |
کلمات کلیدی : |
  سازمان های بازاریابی شبکه ای؛ فروش مستقیم؛ طرح های جبران خسارت؛ مدل های پشتیبانی از تصمیم |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 26 | نشریه : Elsevier |
سال انتشار : 1998 | تعداد رفرنس مقاله : 17 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مدلی از جبران خسارت NMO و رشد شبکه 3. آنالیز تجربی و بینش های مدل 4. خلاصه، نتیجه گیری و جهت گیری های پژوهش های آتی
چکیده – سازمان های بازاریابی شبکه ای، یا NMOها، کانال های خرده فروشی هستند که از توزیع کنندگان مستقل نه تنها برای خرید و فروش مجدد محصولات به صورت خرده فروشی بلکه برای استخدام توزیع کنندگان جدید در شبکه ای در حال رشد در طول زمان استفاده می کنند. کمیسیون ها و افزوده ها به حجم فروش شخصی، و کمیسیون های خالص در حجم فروش شخصی دسته های پایین، روش های رایج جبران سازی مورد استفاده به منظور انگیزش توزیع کنندگان هستند. در این مقاله ما یک مدل تصمیم گیری پویا از رشد یک NMO خرده فروش را توسعه داده و مورد آنالیز قرار داده ایم. بینش های توصیفی و تجربی نشان می دهند که جبران سازی و دیگر پارامترهای مدل چگونه می توانند انگیزش و فروش توزیع کنندگان و نیز رشد شبکه و سودآوری آن را تحت تاثیر قرار دهند.
Network marketing organizations, or NMOs, are retail selling channels that use independent distributors not only to buy and resell product at retail, but also to recruit new distributors into a growing network over time. Commissions and markups on personal sales volumes, and net commissions on the personal sales volumes of downlines, are the methods of compensation commonly used to motivate NMO distributors. In this paper, we develop, analyze, and calibrate a dynamic decision model of the growth of a retail NMO. Descriptive and prescriptive insights show how compensation and other model parameters affect distributor motivation, sales, and network growth and profitability.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.