دانلود ترجمه مقاله شرکت های بازاریابی شبکه ای و مهاجران چینی در استرالیا
عنوان فارسی |
شرکت های بازاریابی شبکه ای و مهاجران قومیتی چینی در کشور استرالیا |
عنوان انگلیسی |
Network Marketing Businesses and Chinese Ethnicity Immigrants in Australia |
کلمات کلیدی : |
  کسب و کار؛ بازاریابی شبکه ای؛ مهاجران چینی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 16 | نشریه : Wiley |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 58 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. پیشینه مفهومی و فرضیات 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. بحث و بررسی و نتیجه گیری
چکیده – این مقاله، دو دیدگاه تئوری (تئوری شناخت اجتماعی و تئوری رفتار برنامه ریزی شده) را برای بررسی مدلی از مشارکت کسب و کارهای بازاریابی شبکه ای توسط مهاجران چینی در استرالیا اتخاذ کرده است. آنالیز مدلسازی معادله ساختاری نشان می دهد که محیط اجتماعی در یک سازمان بازاریابی شبکه ای تاثیر مثبتی روی خودکارآمدی بازاریابان شبکه ای چینی و تمایل آنها در دستیابی به فرصت ها داشته است. این فاکتورها تاثیر مثبتی نیز روی اقدامات انجام گرفته توسط بازاریابی شبکه ای داشته و متعاقبا، تاثیر مثبتی نیز روی نتایج عملکردی بر جای گذاشته است.
This study adopts two theoretical perspectives, Social Cognitive Theory and Theory of Planned Behavior, to examine a model of network marketing business participation by Chinese immigrants in Australia. A structural equations modeling analysis showed that the social environment within a network marketing organization positively influences the self‐efficacy of Chinese network marketers and their desire to seek opportunities. These factors positively influence the actions undertaken by network marketers, and subsequently, impact positively on their performance outcome.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.