دانلود ترجمه مقاله منابع هویت خرده فروش: ادراک برند خصوصی

عنوان فارسی

منابع هویت خرده فروش: ادراک برند خصوصی

عنوان انگلیسی

Sources of retailer personality: Private brand perceptions

کلمات کلیدی :

  هویت خرده فروش؛ برند خصوصی؛ اعتماد؛ نگرش؛ وفاداری

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 52
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
31,800 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. هویت خرده فروش 3. چارچوب مفهومی و فرضیات تحقیق 4. روش تحقیق 5. نتایج 6. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

نتیجه گیری: این به بررسی و نشان دادن تاثیر ادراک مصرف کنندگان (اعتماد و نگرش) از برند خصوصی روی هویت خرده فروش (توافق، وجدان و تطبیق) و نیز وفاداری مصرف کننده به خرده فروش (اندازه گیری شده توسط نیت های رفتاری) پرداخته است. این نتایج به واسطه بررسی موضعات مربوط به فرمولاسیون هویت خرده فروش، سهم مهمی در بین مقالات دارند. بنابراین، این تحقیق به تایید اعتبار مطالعات انجام شده توسط مریلز و میلر (2001)، برنگام و ویلمز (2009) و داس و همکاران (2013) در زمینه پیشینه هویت خرده فروش پرداخته است. این نویسندگان در واقع نشان داده اند که محصولات ارائه شده توسط خرده فروش (یعنی از نظر تنوع، کیفیت و قیمت) عامل تعیین کننده هویت آنها می باشد. علاوه بر این، این تحقیق به تقویت اهمیت استراتژی و ارزش برندهای خصوصی برای خرده فروشان پرداخته است. برندهای خصوصی در واقع پتانسیل هایی به منظور نیل به اهداف زیر دارند: تولید حاشیه های بالاتر (هاش و بانرجی، 1993)، معرفی اهرم های مذاکره با برندهای ملی که در رقابت با آنها هستند (اسکات مورتون و زتلمیر، 2004)، ارائه منبعی از تمایزات بین رقبا (سوهیر و تالوکدار، 2004)، ایجاد طیف وسیعی از گزینه های محصولات برای ارائه و نیل به نیازهای مصرف کنندگان هدف (آنسلمسون و جانسون، 2007)، ایجاد وفاداری بیشتر در خرده فروش (بینینجر، 2008) و بهبود هویت خرده فروش. از دیدگاه مدیریتی، ما دستورالعمل های را به خرده فروش در راستای نحوه بهبود مشخصه های هویتی خاص با در نظر گرفتن ادراک مصرف کننده از برندهای خصوصی ارائه داده ایم. یک برند خصوصی مدنظر مصرف کنندگان در قالب برندی معتبر (عملکرد کیفی مورد انتظار مصرف کنندگان) صادق (پایبندی به وعده ها در زمینه قیمت محصولات) و خیرخواه (در نظر گرفتن تمایلات مشتریان با ارائه نوآوری ها) می تواند مشخصه های هویتی خرده فروش را بهبود بخشد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Conclusion: This study examined and demonstrated the influence of consumers' perceptions (trust and attitude) of private brand on retailer personality (agreeableness, conscientiousness and sophistication) and on consumers' loyalty to the retailer (measured by behavioral intentions). These results are important contributions to the literature by shedding some light on the topic of retailer personality formation. This research thus validates the studies realized by Merrilees and Miller (2001), Brengman and Willems (2009) and Das et al. (2013) on the antecedents of retailer personality. These authors had indeed suggested that the merchandise proposed by a retailer (i.e., variety, quality and price) is a determinant of its personality. Moreover, this research reinforces the strategic importance and value of private brands for retailers. Private brands have indeed the potential to: generate higher margins (Hoch and Banerji, 1993), give to the retailer negotiating leverage over the manufacturers of the national brands they compete with (Scott-Morton and Zettelmeyer, 2004), provide a source of differentiation form competitors (Sudhir and Talukdar, 2004), allow a wide range of product options to be offered to meet the differing needs and values of consumer groups (Anselmsson and johansson, 2007), engender greater store and retailer loyalty (Binninger, 2008) and improve, as we showed in this study, retailer personality. From a managerial standpoint, we give guidance to retailers on how to improve specific retailer personality traits (agreeableness, conscientiousness and sophistication) considering consumers' perceptions of their private brand. A private brand considered by consumers as credible (i.e., attains the quality performance expected by consumers), honest (i.e., fulfills its promises concerning the price) and benevolent (i.e., takes into account consumers' interests by proposing innovations) may enhance the retailer personality traits agreeableness, conscientiousness and sophistication.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 31,800 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله منابع هویت خرده فروش: ادراک برند خصوصی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 16 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi