دانلود ترجمه مقاله نقش چالش های تکنولوژیکی و اجتماعی در دستیابی به مزیت رقابتی پایدار
عنوان فارسی |
نقش چالش های تکنولوژیکی و اجتماعی در دستیابی به مزیت رقابتی پایدار و عملکرد تجاری پایدار |
عنوان انگلیسی |
Role of Social and Technological Challenges in Achieving a Sustainable Competitive Advantage and Sustainable Business Performance |
کلمات کلیدی : |
  چالش های اجتماعی؛ چالش های تکنولوژیکی؛ هم ترازی استراتژی؛ مزیت رقابتی؛ عملکرد تجاری پایدار |
درسهای مرتبط | مدیریت کسب و کار |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 23 | نشریه : MDPI |
سال انتشار : 2019 | تعداد رفرنس مقاله : 135 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. تحلیل تحقیق و نتایج 4. بحث و بررسی 5. نتیجه گیری
چکیده – در عرصه پسامدرن صنعتی سازی، عملکرد کسب و کار پایدار، برای موفقیت در یک محیط رقابتی الزامی است. به منظور حفظ عملکرد پایدار کسب و کار، شرکت های متوسط و کوچک مالزی (SMEها)، با چالش های فناورانه و اجتماعی مختلفی رو به رو هستند. هدف مقاله در دست، بررسی نقش چالش های فناورانه و اجتماعی، در به دست آوردن برتری رقابتی پایدار و همچنین عملکرد پایدار کسب و کار است. برای نائل آمدن به این هدف، داده های دسته اول از SMEهای مالزی جمع آوری شد. نظریه کارمندان مدیریتی این SMEها، با توجه به نقش چالش های اجتماعی و فناورانه، در به دست آوردن برتری رقابتی پایدار و عملکرد پایدار کسب وکار، ترجیح داده شد. یک بررسی ایمیل، برای جمع آوری داده انجام شد. مجموع 500 پرسش نامه، در میان کارمندان مدیریتی SMEها توزیع شدند. پرسش نامه ها با استفاده از نمونه برداری رندوم ساده توزیع گشتند. با استفاده از مدلسازی معادله ساختار، یافته های این مطالعه نشان می دهد که چالش های اجتماعی وفناورانه، نقش عمده ای را در تقویت برتری رقابتی پایدار و عملکرد پایدار کسب و کار ایفا می کنند. علاوه بر آن، همسویی استراتژیک، کلیدی در منعکس کردن نقش های مثبت فاکتورهای اجتماعی و فناورانه، در برتری رقابت پایدار بود. یافته های این مطالعه، برای دست اندرکاران مفید بوده و به استراتژی های آن ها، توانایی انعکاس برتری رقابتی پایدار و عملکرد پایدار کسب و کار را می دهد.
In the postmodern era of industrialization, sustainable business performance is vital for success in a competitive environment. In order to attain sustainable business performance, Malaysian Small and Medium-sized Enterprises (SMEs) are facing various social and technological challenges. The objective of this study was to examine the roles of social and technological challenges in achieving a sustainable competitive advantage and sustainable business performance. To accomplish this objective, first-hand data were collected from Malaysian SMEs. Opinions of managerial staff of these SMEs were preferred regarding the roles of social and technological challenges in achieving a sustainable competitive advantage and sustainable business performance. An email survey was carried out to collect data. A total of 500 questionnaires were distributed among managerial staff of SMEs. Questionnaires were distributed by using simple random sampling. By using structural equation modeling, findings of the study revealed that social and technological challenges played major roles in boosting sustainable competitive advantage and sustainable business performance. Moreover, strategic alignment was a key in reflecting the positive roles of social and technological factors on sustainable competitive advantage. Findings of the study are beneficial for practitioners and will allow their strategies to reflect sustainable competitive advantages and sustainable business performance.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.