دانلود ترجمه مقاله مدل استفاده از نرمافزار اجتماعی در مدیریت فرآیند تجاری و مدیریت دانش
عنوان فارسی |
مدلی مفهومی برای استفاده از نرمافزار اجتماعی در مدیریت فرآیند تجاری و مدیریت دانش |
عنوان انگلیسی |
A Conceptual Model for the Use of Social Software in Business Process Management and Knowledge Management |
کلمات کلیدی : |
  نرم افزار اجتماعی؛ مدیریت فرآیند تجاری؛ مدیریت دانش؛ فرآیند تجاری؛ مدل مفهومی |
درسهای مرتبط | مدیریت کسب و کار؛ مدیریت دانش |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2019 | تعداد رفرنس مقاله : 33 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. پیشینۀ نظری 3. روش تحقیق 4. یافتهها و نتایج 5. نتیجه گیری
چکیده – برای آنکه شرکتها بتوانند در تجارت رقابتی کنونی دوام آورند نیاز به سیستمها، عملکرد و مدیریت خوبی دارند. اجرای مدیریت فرایند تجاری (BPM) و مدیریت دانش (KM) میتواند به سازمانها کمک کند تا قابلیتهای خود را با استفاده از منابع دانش شخصی و دانش سازمانی بهبود بخشند. مدیریت فرایند تجاری قدیمی در فرایندهای بی ساختار با تغییرات پیوسته غالباً به علت انحراف بین فرایند مدل و اجرای حقیقی آن و همچنین عدم موفقیت در بهبود ایدهها و نوآوری برای کاربر نهایی مدیریت فرایند تجاری، با مشکلاتی مواجه میشود. این مشکل میتواند با تشویق ذینفعان گوناگون برای مشارکت فعالانه در BPM حل شود. استفاده از نرمافزار اجتماعی برای طراحی BPM میتواند همۀ ذینفعان مربوطه را مشارکت دهد و به فرایند مدیریت دانش کمک کند. این پژوهش مراحل متعددی شامل مرور مقالات پیشین، تنظیم مسائل، تحلیل نتایج مقالات و نهایتاً ارائۀ یک مدل مفهومی را دنبال میکند. نتایج این مقاله یک مدل مفهومی برای استفاده از نرمافزار اجتماعی فراهم میسازد که بر مدیریت فرایند تجاری و مدیریت دانش تأثیر میگذارد. انتظار میرود این مدل مفهومی فرصتهایی را برای تحقیقات بیشتر در حوزۀ نرمافزار اجتماعی، مدیریت فرایند تجاری و مدیریت دانش فراهم سازد.
Companies are required to have good management, systems and performance in order to survive in today’s competitive business. BPM (Business Process Management) and KM (Knowledge Management) implementation can help organizations improve their capabilities through the use of individual knowledge resources and better organizational collective knowledge. In unstructured and constantly changing processes, traditional BPM often encounters problems because of the deviation between the model process and the reality of its implementation, as well as failure to improve ideas and innovation to the end user of the BPM process. This problem can be solved by encouraging various stakeholders to participate actively to BPM implementation. Using social software on BPM initiatives can actively involve all relevant stakeholders and assist in the knowledge management process. This research follows several steps i.e. reviewing the literature, formulation problems, analyzing results from the literature and finally proposing a conceptual model. The results of this paper are the conceptual model for using social software that will affect Business Process Management and Knowledge Management. This conceptual model is expected to open opportunities for further research in the field of social software, BPM and KM.
این مقاله می تواند برای دروس رشته مدیریت کسب و کار و ارشد MBA و نیز مدیریت دانش مناسب باشد. ترجمه این مقاله در 14 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 13 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.