دانلود ترجمه مقاله تاثیر دانش مسئولیت اجتماعی شرکت ها بر عملکرد مالی آنها

عنوان فارسی

تاثیر دانش مسئولیت اجتماعی شرکت ها (CSR) بر عملکرد مالی آنها: شواهدی از صنعت بانکداری اروپا

عنوان انگلیسی

The impact of corporate social responsibility (CSR) knowledge on corporate financial performance: evidence from the European banking industry

کلمات کلیدی :

  مسئولیت اجتماعی شرکت ها؛ عملکرد مالی؛ بانک ها؛ عملکرد اجتماعی؛ مدیریت دانش؛ دانش CSR

درسهای مرتبط مسئولیت اجتماعی شرکت
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 26 نشریه : Emerald
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 116
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
قیمت دانلود ترجمه مقاله
40,800 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیشینه و توسعه فرضیه 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. بحث و بررسی و دلالت ها 6. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – هدف: به فرض اینکه مسئولیت اجتماعی شرکت ها (CSR) «یک فرآیند تجمیع دانش و تجربه باشد» (تانگ و همکاران، 2012، صفحه 1298)، هدف این مقاله بررسی آن است که آیا دانش CSR بر عملکرد مالی در صنعت بانکداری اروپا تاثیر می گذارد یا خیر و چگونه (عاصیف و همکاران، 2013، کیم ، 2017). طراحی/روش تحقیق/رویکرد-این پژوهش تجربی، یک تابلو متشکل از 72 بانک از 20 کشور اروپایی را در هفت سال (2009 تا 2015) تحلیل می کند. فرضیه ها با استفاده از تحلیل رگرسیون اثرات ثابت و مدل هکمن دو مرحله ای (1976) برای رفع سوگیری درونزاد، آزمون شدند. یافته ها- یافته های این مقاله دو جنبه دارند: اول اینکه، همسو با مفهوم ظرفیت جذبی دانش (کوهن و لوینتال، 1990)، CSR داخلی بانک ها (کیم و همکاران، 2010) تاثیر مثبتی بر عملکرد شهروندی می گذارد (پترسون، 2004 الف). دوم اینکه، همراستا با اثر اعتباری CSR (مارگولیس و همکاران، 2009؛ بوشمن و ویتنبرگ- موئرمن، 2012)، عملکرد شهروندی یک پیش بینی کننده مثبت عملکرد مالی بانک ها می باشد. دلالت های عملی- از جنبه مبتنی بر دانش، تحلیل نشان می دهد که دانش CSR داخلی منتقل شده، نقشی کلیدی در پیاده سازی برنامه های CSR موثر برای سهامداران بیرونی ایفا می کند. علاوه بر آن، این مطالعه نشان می دهد که چگونه مشارکت CSR در ابتکار عمل های برونی، می تواند رقابت پذیری بانک ها را بخاطر رابطه بین عملکرد شهروندی و نیکنامی مثبت یک بانک، بهبود بخشد. دلالت های اجتماعی- مدیریت ابتکار عمل های CSR می تواند به نفع اشتراک گذاری دانش و خلق روابط اعتماد میان بانک ها و ذینفعان داخلی و بیرونی باشد. دانش CSR در گسترش خلق ارزش برای هر دوی جامعه و بانک ها، مشارکت دارد. اصالت/ارزش- جنبه مدیریت دانش CSR، اطلاعات جدیدی در مورد پایداری مدل های تجاری بانک ها فراهم می سازد و در پیش برد بحث در مورد مدل های حاکمیت و اثرات CSR مشارکت دارد. علاوه بر آن، چشم انداز CSR، فرصت های بیشتری برای پرداختن به چالش های مرتبط با اشتراک گذاری دانش ضمنی درون و خارج از سازمان ها، فراهم می کند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Purpose: Assuming that corporate social responsibility (CSR) is “a process of accumulating knowledge and experience” (Tang et al., 2012, p. 1298), this paper aims to investigate whether and how CSR knowledge (Asif et al., 2013; Kim, 2017) affects financial performance in the European banking industry. Design/methodology/approach: The empirical research analyses a panel of 72 banks from 20 European countries over seven years (2009-2015). The hypotheses were tested using fixed effects regression analysis and the two-stage Heckman model (1976) to address endogeneity bias. Findings: The findings of this work are twofold. First, consistent with the concept of knowledge absorptive capacity (Cohen and Levinthal, 1990), the internal CSR of banks (Kim et al., 2010) positively affects citizenship performance (Peterson, 2004a). Second, in line with the reputational effect of CSR (Margolis et al., 2009; Bushman and Wittenberg-Moerman, 2012), citizenship performance is a positive predictor of a bank’s financial performance. Practical implications: From a knowledge-based perspective, the analysis shows that accrued internal CSR knowledge plays a key role in implementing effective CSR programs for external stakeholders. Moreover, this study shows how CSR engagement in external initiatives can improve a bank’s competitiveness because of the relationship between citizenship performance and the positive reputation of a bank. Social implications: The management of CSR initiatives may favor the sharing of knowledge and creation of trust relationships among banks and internal and external stakeholders. CSR knowledge contributes to expanded value creation for both society and banks. Originality/value: The knowledge management perspective of CSR provides new insights into the sustainability of banks’ business models and contributes to advancing the debate on the governance modes and effects of CSR. Moreover, the CSR perspective offers additional opportunities for addressing the challenges associated with sharing tacit knowledge within and outside of organizations.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 40,800 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله تاثیر دانش مسئولیت اجتماعی شرکت ها بر عملکرد مالی آنها”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 13 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi