دانلود ترجمه مقاله اقدامات مسئولیت اجتماعی شرکت مبتنی بر جامعه و رضایت شغلی کارکنان
عنوان فارسی |
اقدامات مسئولیت اجتماعی شرکت مبتنی بر جامعه و رضایت شغلی کارکنان در صنعت هتلداری ایالات متحده: یک مطالعه توصیفی |
عنوان انگلیسی |
Community-based corporate social responsibility activities and employee job satisfaction in the U.S. hotel industry: An explanatory study |
کلمات کلیدی : |
  مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR)؛ رضایت شغلی کارکنان؛ سرمایه گذاری در آینده (IF)؛ مشارکت در جامعه (IC)؛ حفاظت از محیط زیست طبیعی (PNE) |
درسهای مرتبط | مدیریت منابع انسانی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2019 | تعداد رفرنس مقاله : 92 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. روش 3. نتایج 4. بحث و بررسی 5. توصیه هایی برای تحقیقات آتی 6. نتیجه گیری
با افزایش توسعه صنعت هتل، رهبری این سازمان ها توجه را به روش هایی برای تلفیق فعالیت های مسئولیت اجتماعی شرکتی، در عملیات کسب و کار متمرکز کرده است. با این وجود ایده نحوه بهبودبخشی سطح رضایت از شغل کارکنان، توسط استراتژی های مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتی، توجهات محدودی را در پژوهش ها به خود اختصاص داده است. این مسئله پژوهشی، متمرکز بر بررسی و اکتشاف اطلاعاتی درباره فعالیت های مسئولیت اجتماعی شرکت و نحوه پیش بینی چنین مسئولیت هایی و نحوه پیش بینی سطح رضایت از شغل کارکنان، توسط چنین مسئولیت هایی می باشد. نتایج نشان دهنده رابطه پیش بینانه مثبت و معنادار میان مسئولیت اجتماعی شرکتی مشارکت در جامعه و سطح رضایت از شغل کارکنان، در صنعت هتلداری ایالت متحده می باشد. آزمایش بیشتر، از طریق تحلیل های میانجی گری، هیچ مدرکی را برای اثر میانجی گری سن یا جنسیت نشان نداد که خود نشان می دهد مشارکت بالاتر درجامعه، رضایت از شغل بیشتر کارکنان را بدون توجه به سن یا جنسیت آن ها به ارمغان خواهد آورد. مبتنی بر نتایج، رهبران، در صنعت هتلداری ممکن است از پیاده سازی یک رابطه شرکتی با ذینفع های خود، هنگام تبلیغ کردن فعالیت های مسئولیت اجتماعی شرکتی و رضایت از شغل کارکنان، در یک سازمان هتلداری سود ببرند. مقدمه: در دو دهه اخیر، رهبران سازمانی، در صنعت هتل، اهمیت مسئولیت اجتماعی شرکتی را درک کرده اند (CSR، آبچرچ و اوکاموس 2007). تقاضا از جانب مصرف کننده، کارکنان، سیستم حقوقی و جامعه، برای ارزیابی جامع و با هدف نشان دادن این که سازمان ها در برنامه های CSR و فعالیت های این چنینی، نقش دارند، افزایش روزافزونی دارند (کامک، لی و هو 2010). بوئن (1953)، مفهوم CSR را شناسایی کرده و عنوان می کند که CSR ، یک رهبری اجتماعی بوده و رهبران باید با CSR، همگام باشند تا بتوانند بقایای سازمان را تضمین کرده و از محیط خارجی پشتیبانی نماید. مفهوم CSR، تلاش های سازمان، برای بهبودبخشی کیفیت زندگی کارکنان و خانواده هایشان، بهبودبخشی روابط جامعه کسب و کار، پرداختن به مسائل متنوع و مسائل زیست-محیطی (برای مثال تولید محصولات دوستدار محیط زیست، کاهش دادن ضایعات و بازیافت) و بهبودبخشی کیفیت محصول را در بر می گیرد.
As the hotel industry continues to expand, the leadership of those organizations has concentrated attention on ways to incorporate corporate social responsibility activities into their business operations. However, the notion of how such corporate social responsibility strategies might enhance the level of employee job satisfaction has received limited attention in research. The research problem focused on exploring and discovering information on corporate social responsibility activities and how those undertakings might predict employees' level of job satisfaction. The results indicated a statistically significant positive, predictive relationship between the corporate social responsibility of involvement in the community and employees' level of job satisfaction within the U.S. hotel industry. Further testing through moderation analyses did not provide any evidence for a moderating effect of age or gender, indicating that higher involvement in the community predicted higher employees' job satisfaction regardless of the employee's gender or age. Based on the results, leaders within the hotel industry may benefit from the implementation of a cooperative relationship with their stakeholders when promoting corporate social responsibility activities and employee job satisfaction within a hotel organization. Introduction: For the past two decades, organizational leaders in the hotel industry have recognized the importance of corporate social responsibility (CSR; Holcomb, Upchurch, & Okumus, 2007). Demand from consumers, employees, the legal system, and society continues to increase for comprehensive assessments to indicate that organizations are engaging in CSR initiatives and activities (Kang, Lee, & Huh, 2010). Bowen (1953) identified the concept of CSR and proposed that CSR was a societal obligation and that leaders should adhere to CSR to ensure the organization's survival and to support the external environment. The concept of CSR involves an organization's efforts to enhance the quality of life of its employees and their families, improve businesscommunity relations, address diversity issues and environmental issues (e.g., producing environmentally-friendly products, reducing waste, recycling), and improve product quality (Levy & Park, 2011).
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.