دانلود ترجمه مقاله رابطه بین اعتبار و مسئولیت اجتماعی شرکت

عنوان فارسی :

رابطه بین اعتبار، برندینگ کارفرما و مسئولیت اجتماعی شرکت

عنوان انگلیسی :

The relationship between reputation, employer branding and corporate social responsibility

کلمات کلیدی :

  برندهای کارفرما؛ مسئولیت اجتماعی شرکتی درک شده؛ شهرت و اعتبار

درسهای مرتبط : مسئولیت اجتماعی شرکت
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 74
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش تحقیق و نتایج 4. بحث و بررسی 5. نتیجه گیری و محدودیت ها

نمونه متن انگلیسی مقاله

Introduction: Most public relations professionals agree that the reputation of an organization should be safeguarded by the public relations department (Bae & Cameron, 2006). As Duhé (2009), “Reputation falls squarely, though not exclusively, in the purview of public relations practitioners”. The fact that reputation (just as CSR and employer branding) does not fall exclusively into any single field is perhaps the main reason for its lack of unanimous operationalization. Although the concept of reputation has been widely used in various disciplines, and numerous studies, there is still no “definitive definition” (Lange, Lee, & Dai, 2011; Tkalac Verčič, Verčič, & Žnidar, 2016). In Bromley (2002) conclusion from fifteen years ago, (2002) the concept of corporate reputation lacks an agreed theoretical basis and this conclusion still holds today. Reputation has been used synonymously with identity, image, prestige, goodwill, esteem and standing (Tkalac Verčič et al., 2016). Despite these conceptual differences, most authors seem to agree that various stakeholders make decisions with the reputation of the organization in their mind (Maden, Arikan, Telci, & Kantur, 2012). Today, when talking about reputation management, one of the most important goals for the organization is to remain legitimate (Martin, 2009) which emphasizes the importance of corporate social responsibility. CSR is often viewed as a strategic tool to respond to various expectations of multiple stakeholders (Lai, Chiu, Yang, & Pai, 2010; Maden et al., 2012). The potential relationship between reputation and CSR is well documented in literature and the two concepts are mostly considered close but still different (Maden et al., 2012; Hillenbrand & Money, 2007). Developing CSR projects helps an organization build a better reputation amongst internal and external stakeholders, and through attracting talent, motivating, recruiting and retaining employees, CSR can help build employer brands (Suliman & Al-Khatib, 2014). The employer branding concept is associated with corporate reputation (Ruiz, García, & Revilla, 2016) with some authors identifying it as the reputational protector (Burke et al., 2011). Literature concerned with reputation, corporate social responsibility and employer branding shows a certain overlap on the conceptual, methodological and empirical level (Hendriks, 2016). Authors often connect CSR and reputation (Brammer & Pavelin, 2006; Maden et al., 2012; Stanaland, Lwin, & Murphy, 2011), as well as employer brands and reputation (Ruiz et al., 2016; Burke et al., 2011). The aim of this research is to further explore the potential influences of perceived corporate social responsibility and employer brands on corporate reputation. Literature on all three included concepts is reviewed followed by the overview of research on their relationship.

ترجمه نمونه متن انگلیسی

مقدمه: اکثر متخصصان روابط عمومی معتقدند که اعتبار یک سازمان باید توسط بخش روابط عمومی محافظت شود (با و کامرون، 2006). به گفته دوهه (2009) "اعتبار به طور مجزا، هر چند نه به طور انحصاری، در محدوده روابط متخصصان روابط عمومی" قرار می گیرد. واقعیت این است که اعتبار (مانند CSR و نام تجاری کارفرمایان) به طور انحصاری در هر زمینه واحد ایجاد نمی شود، شاید دلیل اصلی، عدم اجرای یکپارچه آن باشد. اگر چه مفهوم اعتبار به طور گسترده ای در رشته های مختلف و مطالعات متعدد مورد استفاده قرار گرفته است، هنوز تعریف قطعی وجود ندارد (لانگه، لی، و دی، 2011؛ کالاک ورسیک و ژنیدار، 2016). طبق نتایج بدست آمده توسط بروملی (2002) از پانزده سال پیش، (2002) در مورد مفهوم اعتبار شرکت، یک مبنای نظری توافق شده وجود ندارد و این نتیجه هنوز هم امروزه وجود دارد. اعتبار به صورت مترادف با هویت، تصویر، اعتبار، حسن نیت، عزت و استقامت استفاده شده است (کالاک ورسیک و همکاران، 2016). با وجود این تفاوت های مفهومی، به نظر می رسد اکثر نویسندگان موافق هستند که ذینفعان مختلف با اعتبار سازمان در ذهن خود تصمیم گیری می کنند (تلسی، آرکان، مادن و کانتور، 2012). امروزه در مورد مدیریت اعتبار، یکی از مهمترین اهداف سازمان، مشروعیت (مارتین، 2009) است که بر اهمیت مسئولیت اجتماعی شرکتی تأکید می کند. CSR اغلب به عنوان یک ابزار استراتژیک برای پاسخگویی به انتظارات مختلف سهامداران مختلف (یانگ، چو، لای و 2010؛ مادن و همکاران.، 2012) مورد توجه قرار می گیرد. رابطه بالقوه بین اعتبار و CSR در مقالات به خوبی مستند شده است و دو مفهوم به طور قابل توجهی نزدیک به یکدیگر در نظر گرفته شده اند، اما هنوز دارای تفاوت هایی هستند (مادن و همکاران، 2012؛ هیلنبرند و مانی، 2007). توسعه پروژه های CSR به سازمان کمک می کند که شهرت و اعتبار خوبی را در میان سهامداران داخلی و خارجی بدست آورند و از طریق جذب استعدادها، انگیزه، استخدام و حفظ کارکنان، CSR می تواند به ایجاد برندهای های تجاری کارفرمایان کمک کند (سولیمان و الخطیب 2014). مفهوم نام تجاری کارفرمایان با اعتبار شرکت (رز، کارسیا و رویلا، 2016) همراه است و برخی از نویسندگان آن را به عنوان محافظ اعتبار شناسایی کرده اند (بورک و همکاران.، 2011). مقالات مربوط به شهرت، مسئولیت اجتماعی شرکتی و نام تجاری کارفرمایان یک همپوشانی خاص در سطح مفهومی، روش شناختی و تجربی را نشان می دهد (هندریکس، 2016). نویسندگان اغلب CSR و اعتبار (برمر و پاولین، 2006؛ مادن و همکاران.، 2012؛ لویین مورفی،استانالند 2011)، و همچنین برند های کارفرمایان و اعتبار را به یکدیگر ارتباط می دهند (روییز و همکاران.، 2016؛ بورک و همکاران. 2011) هدف از این تحقیق بررسی بیشتر تأثیرات بالقوه مسئولیت اجتماعی شرکتی و برند های کارفرمایان بر اعتبار شرکت است. مقالات در هر سه مورد شامل مفاهیم و بررسی کلی تحقیقات در مورد ارتباط آنهاست.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله رابطه بین اعتبار و مسئولیت اجتماعی شرکت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 15 =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

تماس با پشتیبانی

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.