دانلود ترجمه مقاله تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر رفاه و رفتارهای سبز حمایت کننده کارکنان هتل
عنوان فارسی |
تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی درک شده بر رفاه و رفتارهای سبز حمایت کننده کارکنان هتل: نقش میانجیگر رابطه کارمند-شرکت |
عنوان انگلیسی |
Perceived corporate social responsibility's impact on the well-being and supportive green behaviors of hotel employees: The mediating role of the employee-corporate relationship |
کلمات کلیدی : |
  مسئولیت اجتماعی شرکت ها؛ اعتماد؛ هویت؛ رفاه، رفتار سبز؛ چین |
درسهای مرتبط | مدیریت منابع انسانی؛ مدیریت جهانگردی و گردشگری |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2019 | تعداد رفرنس مقاله : 136 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات و توسعه فرضیه ها 3. مواد و روش ها 4. تحلیل تجربی 5. نتیجه گیری و بحث و بررسی 6. محدودیت ها و جهت های پژوهشی آتی
چکیده – این مطالعه، تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی درک شده بر رابطه کارمند-شرکت (اعتماد سازمانی، هویت سازمانی) و رفاه بعدی کارکنان و مشارکت آنها در رفتارهای محیط کار سبز را بررسی می کند. پاسخگران (n=441) شامل کارکنانی از هشت هتل مختلف واقع شده در چانگشا، چین بود. مسئولیت اجتماعی شرکتی تاثیر مستقیمی بر اعتماد، هویت، رفاه و رفتار سبز دارد. اعتماد سازمان و هویت سازمانی نیز تاثیر مستقیمی بر رفاه و رفتار سبز کارکنان دارد، به صورتی که رفاه کارکنان عامل بیشتر هدایت کننده رفتار سبز می باشد. یافته ها نشان می دهند که هردوی اعتماد سازمانی و هویت تاحدودی میانجی رابطه مسئولیت اجتماعی شرکتی ادراک شده با هم سلامت کارکنان و رفتار سبز می باشد. تحلیل میانجی گری چندگانه برای افزودن اطلاعات بیشتر در این روابط، استفاده می شود. پیاده سازی ابتکار عمل های مسئولیت اجتماعی شرکتی بوسیله یک سازمان می تواند پیامدهای مثبت محیط کار برای کارکنان (افزایش رفاه) شرکت (مشارکت بیشتر در رفتارهای سبز محیط کار) و رابطه بین کارکنان و شرکت (اعتماد و هویت سازمانی بیشتر) فراهم کند. مقدمه: مسئولیت اجتماعی شرکت ها (CSR) شامل فعالیت هایی است که یک کسب و کار در جهت تاثیر گذاری مثبت بر جامعه و یا محیط زیست انجام می دهد. همانگونه که توسط پومرینگ و جانسون (2009) اشاره شده، هدف اصلی ابتکار عمل های CSR رفتن به فراتر از حداقل الزامات قانونی در کمینه سازی عوامل بیرونی منفی شرکت و بیشینه سازی عوامل بیرونی مثبت آن می باشد. محققان اخیراً شروع به بررسی CSR در ادبیات هتلداری و گردشگری کرده اند (برای مثال، بولتون و ماتیلا، 2015؛ فارینگتون، کوران، گوری، اوگورومن و کوینان، 2017، کیم، چو و برایمر، 2013،؛ کیم ، رو، اویسال و کیون، 2017؛ کوکوکوستا، ماک و چان، 2013؛ لی، سئو و شارما، 2013؛ مارتینز و رودریگوئز دل بوسکه، 2013؛ نیاهونزوی، 2013؛ پارک و لوی، 2014؛ پارک، سانگ و لی، 2017؛ سو، سوانسون و چن، 2016؛ سو، سوانسون، هسو و چن، 2017؛ تئدودولیدیس، دیاز، کروتو و رانجاتی، 2017؛ ولز، مانیکا، گریگوری-اسمیت، طاهری و مک کولن، 2015؛ ولز، طاهری، گریگوری-اسمیت و مانیکا، 2016؛ شو، 2014؛ یون، لی، و لی، 2018).
The study explores the influence of perceived corporate social responsibility on the employee-corporate relationship (organizational trust, organizational identification) and subsequent well-being of employees and their engagement in green workplace behaviors. Respondents (n = 441) included employees from eight different hotels located in Changsha, China. Corporate social responsibility directly impacts trust, identification, well-being, and green behavior. Organizational trust and identification also directly influence employee well-being and green behavior, with employee well-being further driving green behavior. Findings show that both organizational trust and identification partly mediate the relationship of perceived corporate social responsibility with both employee well-being and green behavior. Multiple mediation analysis is used to add additional insights into these relationships. Implementation of corporate social responsibility initiatives by an organization may provide positive workplace outcomes for employees (increased well-being), the company (more engagement in workplace green behaviors), and the relationship between employees and the firm (greater organizational trust and identification). Introduction: Corporate social responsibility (CSR) includes the activities that a business conducts in trying to positively affect society and/or the environment. As noted by Pomering and Johnson (2009), the general objective of CSR initiatives is to go beyond minimum legal requirements in minimizing a company's negative externalities and maximizing its positive externalities. Scholars have recently started to examine CSR in the hospitality and tourism literature (e.g., Bolton & Mattila, 2015; Farrington, Curran, Gori, O'Gorman, & Queenan, 2017; Kim, Cho, & Brymer, 2013; Kim, Rhou, Uysal, & Kwon, 2017; Kucukusta, Mak, & Chan, 2013; Lee, Seo, & Sharma, 2013; Martínez & Rodriguez del Bosque, 2013; Nyahunzvi, 2013; Park & Levy, 2014; Park, Song, & Lee, 2017; Su, Swanson, & Chen, 2016; Su, Swanson, Hsu, & Chen, 2017; Theodoulidis, Diaz, Crotto, & Rancati, 2017; Wells, Manika, Gregory-Smith, Taheri, & McCowlen, 2015; Wells, Taheri, Gregory-Smith, & Manika, 2016; Xu, 2014; Youn, Lee, & Lee, 2018).
بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 24 فایل ورد ترجمه)
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.