دانلود ترجمه مقاله استراتژی بازاریابی شبکه ای اجتماعی و مزایای راهبردی
عنوان فارسی |
استراتژی بازاریابی شبکه ای اجتماعی و مزایای راهبردی برای SMEها |
عنوان انگلیسی |
Social Network Marketing Strategy and SME Strategy Benefits |
کلمات کلیدی : |
  فیسبوک؛ شرکت های کوچک و متوسط؛ SME؛ شبکه های اجتماعی؛ استراتژی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 15 | نشریه : Taylor & Francis |
سال انتشار : 2014 | تعداد رفرنس مقاله : 28 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. روش تحقیق 3. مطالعه تجربی 4. نتایج 5. نتیجه گیری
این مطالعه بررسی کرد که مزیت های قابل حصول برای شرکت های کوچک یا متوسط (SME) ها را می توان از توسعه یک استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی استخراج کرد. نتایج نشان دادند که Facebook می تواند ارتباطات را بین شرکت های SEM و مشتریان، تسهیل کند و همچنین می تواند ابزار مهمی در ایجاد تشخیص برند و آگاهی گسترده، باشد. اهمیت ایجاد یک استراتژی به صورت هدفمند طراحی شده، مورد اشاره قرار گرفته است، زیرا SME ها اغلب طرح های بازاریابی یا تجاری پیشرفته و خبره ندارند. نتایج مثبت این مطالعه گویای آن هستند که SME می توانند از یک استراتژی SN (شبکه اجتماعی) و بخصوص Facebook، که نشان داده یک کانال مهم برای تبلیغ برندهای شرکت های کوچک و متوسط بدون نیاز به بودجه زیاد را ممکن ساخته است، حاصل کند. خود فیسبوک، محیطی منحصربفرد است که می تواند کسب و کارها را قادر به افزایش مشتریان آتی خود سازد و همچنین برای مصرف کنندگان فعلی، یک رابطه نزدیکتر با شرکت، فراهم آورند. به این صورت، این مطالعه اشاره کرده است که حضور در شبکه های اجتماعی می تواند نقش مهمی در توسعه رابطه و افزایش فروش= عضویت داشته باشد.
The study explored what benefits to small or medium-sized firms (SMEs) could be derived from the development of a social media marketing strategy. Results indicated that Facebook can facilitate communications between SME companies and customers, and can also be an important tool in creating brand recognition and broadening awareness. The importance of developing a thoughtfully designed strategy was cited, as SMEs often lack sophisticated marketing or business plans. The positive study results suggest that SMEs can derive benefits from a SN (social network) strategy and, in particular, Facebook was shown to be an important channel that enabled small and medium-sized companies to advertise their brands without requiring large budgets. Facebook presents itself as a unique environment that can enable businesses to increase prospective clients and also offer current consumers a closer relationship to the company. As such, the study indicated that presence on social networks can have an important role in both relationship development and increased sales=membership.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.