دانلود ترجمه مقاله تبدیل تعارض کار – خانواده به تعهد در بازاریابی شبکه ای
عنوان فارسی |
تبدیل تعارض کار – خانواده به تعهد در سازمان های بازاریابی شبکه ای |
عنوان انگلیسی |
Transforming work–family conflict into commitment in network marketing organizations |
کلمات کلیدی : |
  تعهد؛ سازمان؛ بازاریابی شبکه ای؛ روش تحقیق |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 26 | نشریه : Researchgate |
سال انتشار : 2003 | تعداد رفرنس مقاله : 48 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. روش تحقیق 3. یافته ها 4. بحث و بررسی
چکیده – مطالعه ای کیفی از سه سازمان بازاریابی شبکه ای که محصولات و خدمات را با استفاده از نیروی کار توزیعی به فروش می رسانند به بررسی این موضوع پرداخته که این سازمان ها چگونه از تضاد کار خانوادگی اعضا بهره گرفته و تردید مرتبط با کار را به تعهد تبدیل می کنند. ما مدلی را ارائه داده ایم که نحوه عملکرد این سازمان ها را نشان می دهد و ما این موضوع را با عنوان "ایجاد کارگر در خانواده" و "آوردن خانواده به کار" معرفی کرده ایم و این موضوع منجر به دو نوع تعهد مبتنی بر روابط می گردد و آن را حفظ می کند: آنهایی که مبتنی بر رابطه با اعضا بوده و آنهایی که مبتنی بر رابطه با غیراعضا هستند. مفاهیم تئوریکی و عملی نیز در این مقاله ارائه شده اند.
A qualitative study of three network marketing organizations that sell products and services using distributed workforces suggests how these organizations harvest members' work-family conflict and transform work-related ambivalence into commitment. We offer a model depicting how specific organizational practices, which we label "making workers into family" and "bringing family into work" practices lead to and maintain two types of relationship-based commitments: those based on relationships with members and those based on relationships with nonmembers. Implications for theory and practice are offered.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.