دانلود ترجمه مقاله رسانه اجتماعی به عنوان یک ابزار مهم جهت اثربخشی بازاریابی سیاسی
عنوان فارسی |
رسانه اجتماعی به عنوان یک ابزار مهم جهت اثربخشی بازاریابی سیاسی |
عنوان انگلیسی |
Social media as an upcoming tool for political marketing effectiveness |
کلمات کلیدی : |
  تبلیغات در رسانه اجتماعی؛ کمپین انتخاباتی؛ سیاست های هند؛ توئیتر |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 53 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مبانی نظری تحقیق 3. بررسی مقالات 4. روش تحقیق 5. آنالیز و تفسیر 6. بحث و نتیجه گیری
چکیده – در عصر انقلاب الکترونیکی حاضر، رسانه اجتماعی به عنوان ابزاری برای ابزاری جهت پایان دادن به همه ارتباطات تبدیل شد، دولت ها از این موضوع شگفت زده اند که چگونه رسانه اجتماعی می تواند یک شاخص معتبر جهت پیش بینی نتایج انتخابات باشد. با افزایش محبوبیت و رشد استفاده از رسانه اجتماعی، اهداف مطالعه حاضر بررسی این موضوع است که آیا استفاده از رسانه اجتماعی (توئیتر) اثری بر نتایج انتخابات عمومی سال 2014 داشته یا خیر. برای این تحقیق، مجموع 8877275 تبلیغات در رسانه اجتماعی برای مدت 100 روز از 1 ژوئن 2014 تا 9 آوریل 2014 از 12 حزب سیاسی هند در نظر گرفته شد. نتایج نشان داد که رسانه اجتماعی دارای تاثیر مثبت و قابل توجهی بر نتایج انتخابات عمومی سال 2014 می باشد.
In the present era of electronic revolution when the social media has become the means and end of all communication, democracies are wondering if social media can be a valid indicator to predict elections outcome. With the increase in popularity and growth in the use of social media, the present study aims at examining whether the use of social media (Twitter) had an effect on the 2014 General elections outcome. For this research, a total of 8,877,275 social media buzz for 100 days from January 01, 2014 to April 09, 2014 of 12 Indian political parties has been considered. The result indicates that social media buzz has a positive and significant impact on the outcome of General elections 2014.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.