دانلود ترجمه مقاله : چارچوبی جامع از اقدامات استراتژیک بازاریابی رسانه های اجتماعی

عنوان فارسی

N-REL: چارچوبی جامع از اقدامات استراتژیک بازاریابی رسانه های اجتماعی برای سازمان های بازاریابی

عنوان انگلیسی

N-REL: A comprehensive framework of social media marketing strategic actions for marketing organizations

کلمات کلیدی :

  رسانه های اجتماعی؛ بازاریابی رسانه های اجتماعی؛ استراتژی بازاریابی؛ سازمان بازاریابی؛ تئوری سازمان بازاریابی؛ N-REL؛ اقدامات بازاریابی رسانه های اجتماعی

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 76
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
34,800 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مبانی نظری تحقیق 3. N-REL: چارچوبی برای SMMS 4. چارچوب N-REL و سازمان بازاریابی 5. بحث و بررسی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – به رغم استفاده روز افزون و همه گیر شدن رسانه های اجتماعی برای فعالیت های تجاری، پژوهش محققان در زمینه استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی کم اهمیت بوده و شرکت ها استراتژی های بازاریابی اجتماعی هدایت شده توسط شهود و آزمون و خطا را به کار گرفته اند. این پژوهش، چارچوبی جامع ارائه داده که اقدامات استراتژیک بازاریابی رسانه های اجتماعی را شناسایی و طبقه بندی کرده اند. چارچوب مفهومی اقداماتی را پوشش می دهد که هر دو بازاریابی معاملاتی و ارتباطی را پشتیبانی می کند. این پژوهش همچنین استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی و اقدامات استراتژیک در زمینه تئوری سازمان بازاریابی را مشخص کرده و تأثیر ادغام رسانه های اجتماعی در زمینه مفهوم سازمان بازاریابی را مورد بررسی قرار داده است. این مطالعه بینش تئوریک ارزشمندی در زمینه اقدامات بازاریابی رسانه های اجتماعی و به کار گیری استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی در شرکت ها ارائه داده است. بررسی ها همچنین نکاتی را درباره نحوه ماکزیمم سازی مزایای بازاریابی رسانه های اجتماعی برای جهت گیری مشتریان، و اقدامات سازمانی بازار ارائه داده اند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Despite the increasing and ubiquitous use of social media for business activities, scholar research on social media marketing strategy is scant and companies deploy their social media marketing strategies guided by intuition or trial and error. This study proposes a comprehensive framework that identifies and classifies social media marketing strategic actions. The conceptual framework covers actions that support both transactional and relationship marketing. This research also positions social media marketing strategy and strategic actions in the context of the marketing organization theory, and discusses the impact of the incorporation of social media on the concept of marketing organization. The study offers valuable theoretical insight on social media marketing actions and the deployment of social media marketing strategies in companies. The investigation also provides hints about how to maximize the benefits from social media marketing for customer-oriented, market-driven organizations.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

 

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 34,800 تومان

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi