دانلود ترجمه مقاله چشم اندازی فراگیر از پژوهش های تجارت اجتماعی
عنوان فارسی |
چشم اندازی فراگیر از پژوهش های تجارت اجتماعی |
عنوان انگلیسی |
Social commerce research: An integrated view |
کلمات کلیدی : |
  چارچوب پژوهشی؛ تجارت اجتماعی؛ خرید اجتماعی؛ شبکه سازی اجتماعی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2013 | تعداد رفرنس مقاله : 31 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. مروری بر پیاده سازی و پژوهش تجارت اجتماعی 3. چارچوب پژوهشی با چشم انداز فراگیر به تجارت اجتماعی 4. یافته های مقدماتی از مطالعه الگوشناسی 5. پژوهش های جدید در تجارت اجتماعی 6. نتیجه گیری و مسائل آتی
چکیده – تجارت اجتماعی به عنوان حوزه جدیدی از تحقیق برای حرفه ای ها و محققین بسرعت ظاهر شده و تاثیرات احتمالی فناوری ها و خدمات رسانه اجتماعی و شبکه اجتماعی در شکل دهی کانال های تجاری برخط و برون خطی روی اینترنت را نشان می دهد. این مقاله با مرور کوتاهی بر پژوهش و استفاده عملی از تجارت اجتماعی در پرتو توجه گسترده ای که در صنعت به خود جلب کرده، آغاز می شود. سپس یک چارچوب پژوهشی با چشم اندازی فراگیر از تجارت اجتماعی پیشنهاد می کنیم که متشکل از چهار جزء است: کسب و کار، فناوری، مردم و اطلاعات. این چارچوب به ما کمک می کند تا پیشرفت پژوهش تجارت اجتماعی و پیاده سازی آن را که تاکنون حاصل شده درک کنیم. در نتیجه برخی یافته های مقدماتی از یک پژوهش الگوشناسی از نشریات دانشگاهی و صنعتی در خصوص تجارت اجتماعی را گزارش می کنیم تا گرایش های جدید و عناوین پژوهشی و نیز تائیدی بر چارچوب پژوهشی را روشن سازیم. در نهایت پنج فصل در خصوص این مسئله ویژه بحث می کنیم و آنها را بر حسب چارچوب پژوهش تجارت اجتماعی پیشنهادی دسته بندی می کنیم.
Social commerce has quickly emerged as a new area of inquiry for both practitioners and researchers, suggesting the potential impacts of social media and social networking technologies and services in shaping commercial channels on and off the Internet. This essay starts by providing a brief overview of social commerce research and practice in light of the wide attention it has drawn in the industry. Then, we propose a research framework with an integrated view of social commerce that consists of four key components: business, technology, people, and information. The framework helps us understand the development of social commerce research and practice to date. Subsequently, we report some preliminary findings from a bibliometric study of academic and industry publications in social commerce to reveal recent trends and research topics, as well as some verification of the research framework. Finally, we discuss five articles in this special issue and categorize them in terms of the proposed social commerce research framework.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.