دانلود ترجمه مقاله رسانه های اجتماعی و ارضای نیازهای بشر
عنوان فارسی |
رسانه های اجتماعی و ارضای نیازهای بشر: دلالت هایی برای بازاریابی رسانه های اجتماعی |
عنوان انگلیسی |
Social media and human need satisfaction: Implications for social media marketing |
کلمات کلیدی : |
  رسانه اجتماعی؛ ارضای نیاز؛ نوع شناسی رسانه اجتماعی؛ بازاریابی رسانه اجتماعی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2015 | تعداد رفرنس مقاله : 32 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. نحوه استفاده بهتر از رسانه های اجتماعی 2. یک نوع شناسی از رسانه های اجتماعی 3. نیازهای بشر و رسانه های اجتماعی 4. دلالت هایی برای بازاریابی رسانه های اجتماعی 5. نتیجه گیری
نحوه استفاده بهتر از رسانه های اجتماعی: رسانه های اجتماعی، شدیداً در زندگی ما رسوخ کرده اند: رسانه های اجتماعی به 82% از جمعیت اینترنتی 15 سال به بالای جهان رسیده است و بزرگترین بخش از مصرف اینترنت اشخاص، بالغ بر تقریباً 1 دقیقه از هر 5 دقیقه صرف شده در اینترنت در سطح جهان را در بر می گیرد (ComScore، 2011). این به الگوی ارتباطاتی جدید برای تحویل پیام شرکت به مصرف کننده تبدیل شده است (مانگولد و فاولدس، 2009). در نتیجه، شرکت های آمریکایی 5.1. میلیارد دلار صرف تبلیغات در رسانه های اجتماعی در سال 2013 کرده اند به این امید که محصولات و خدماتشان را تبلیغ کنند. در سال 2018، پیش بینی می شود که این عدد به تقریباً 15 میلیارد دلار، افزایش پیدا کند (گالوپ، 2014). اما، یک مطالعه پیمایشی اخیراً انجام شده آشکار کرد که این تبلیغات بر تصمیم گیری خرید اکثر مصرف کنندگان آمریکایی، تاثیر نداشته است. به گفته گالوپ «رسانه های اجتماعی، نیروی بازاریابی قوی و فراگیری برای بسیاری از شرکت های امیدوار در این زمینه نیست. مصرف کنندگان در تنظیم محتوای مرتبط به برند در فیس بوک و توئیتر، بسیار ماهر شده اند». چه چیزی باعث عدم اثربخشی بازاریابی رسانه های اجتماعی شده است؟ یکی از احتمالات، ناهمخوانی بین ماهیت رسانه های اجتماعی و بازاریابی است. کاربران برای ارتباط با افراد وارد رسانه های اجتماعی می شوند، درحالی که بازاریابان رسانه های اجتماعی را برای فروش کالا، دنبال می کنند. این دو انگیزه، اتصال و ارتباط خوبی با هم ندارند. وبلاگ نویس نیوزیلندی، پیپ راس (2013) یک صحنه شفاف و واضح را توصیف می کند: «آیا می خواهید صحبت بی صدا با دوستانتان داشته باشید؟ BAM- فیسبوک لباس بدون دکمه را تبلیغ می کند که به شما بگوید می توانید واقعاً خوشتیپ شوید اگر فقط قدری وزن کم کنید». مدل محتوای آزاد با تبلیغات، توسط عموم مردم به شکل رسانه های سنتی مانند تلویزیون و روزنامه، پذیرفته شده است؛ اما، این مدل از جنبه رسانه های اجتماعی، مورد توجه اندکی قرار گرفته. مردم تبلیغات رسانه های اجتماعی را با بسادگی چشم بستن برروی آنها، نادیده می گیرند. آیا روشی برای بهبود اثربخشی بازاریابی رسانه های اجتماعی وجود دارد؟ باور ما این است که آری: از طریق همراستایی برآورده کردن نیازهای کاربر. نظریه پردازان انگیزشی استدلال می کنند که نیازها و تمایلات مشاهده نشده، رفتار را تحریک یا برانگیخته می کنند، و هدف آن برآورده کردن نیازها می باشد (دسی و ریان، 2000). از دیدگاه مصرف کنندگان، محرک و پیامد مصرف، برآورده کردن نیاز است. بنابراین، معنای بازاریابی – برای خدمت رسانی و برآورده کردن نیازهای انسانی- از خیلی وقت پیش توسط محققان بازاریابی، شناخته شده است (کوتلر و لوی، 1969؛ لویت، 1960). همراستایی برآورده کردن نیازهای کاربر در بازاریابی رسانه های اجتماعی از طریق همراستا سازی و بازاریابی محتوا، فرآیند و هدف با نیازهای کاربران استفاده کننده از رسانه های اجتماعی، قابل حصول است. کیتزمن، هرمکنز، مک کارتی و سیلوستره (2011) خاطر نشان کرده اند که یک شرکت باید استراتژی هایی که همراستا با کارکردهای رسانه های اجتماعی مختلف و اهداف شرکت هستند، ابداع کنند.
How to better leverage social media: Social media is deeply entrenched in our lives: it reaches 82% of the world’s Internet population aged 15+ and represents the largest portion of individuals’ Internet usage, accounting for nearly 1 of every 5 minutes spent online globally (comScore, 2011). It has become the new communications paradigm for company-to-consumer message delivery (Mangold & Faulds, 2009). As a result, U.S. companies spent $5.1 billion on advertising in social media in 2013, hoping to promote their products and services. By 2018, that number is projected to grow to nearly $15 billion (Gallup, 2014). However, a recent survey revealed that these advertisements had no influence on the majority of U.S. consumers’ buying decisions. As noted by Gallup: ‘‘Social media are not the pow- erful and persuasive marketing force many compa- nies hoped they would be. . . .Consumers are highly adept at tuning out brand-related Facebook and Twitter content.’’ What causes the ineffectiveness of social media marketing? One possibility is incongruence between the nature of social media and marketing. Users go on social media to connect with people, whereas marketers go on social media to sell things. These two motives do not connect well. New Zealand blogger Pip Ross (2013) described a vivid scene: ‘‘Trying to have a quiet conversation with your friends? BAM–—Facebook sleazes over, shirt unbuttoned, to tell you that you could be really beautiful if you just lost some weight.’’ The model of free content with advertisements has been accepted, by the public, in the form of traditional media such as television and newspapers; however, this model is poorly received as regards social media. People ignore and disregard social media advertisements by simply turning a blind eye to them. Is there any way to improve the effectiveness of social media marketing? We believe there is: through congruence of user need satisfaction. Motivation theorists argue that unobserved needs and desires motivate behavior, the purpose of which is to satisfy needs (Deci & Ryan, 2000). For consumers, the driver and outcome of consumption is need satisfaction. Thus, the meaning of marketing–—to serve and satisfy human needs–—has long been recognized by marketing scholars (Kotler & Levy, 1969; Levitt, 1960). Congruence of user need satisfaction in social media marketing can be achieved by align- ing the marketing content, process, and goal with users’ needs of using social media. Kietzmann, Hermkens, McCarthy, and Silvestre (2011) pointed out that a firm must develop strategies that are congruent with, or suited to, different social media functionalities and the goals of the firm.
بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 8 فایل ورد ترجمه)
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.