دانلود ترجمه مقاله یک مقایسه از بازاریابی رسانه های اجتماعی میان مدل های تجاری
عنوان فارسی |
یک مقایسه از بازاریابی رسانه های اجتماعی میان مدل های تجاری ترکیبی، B2B و B2C |
عنوان انگلیسی |
A comparison of social media marketing between B2B, B2C and mixed business models |
کلمات کلیدی : |
  رسانه های اجتماعی؛ مدیریت کانال؛ بازاریابی بنگاه به بنگاه؛ بازاریابی B2B2C؛ کارآیی کانال |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2018 | تعداد رفرنس مقاله : 96 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. روش تحقیق 4. یافته ها 5. بحث و بررسی ها 6. نتیجه گیری، محدودیت ها و پژوهش های آتی
چکیده – این مقاله به بررسی فرضیات ضمنی در رشد روزافزون این بخش از متون پژوهشی می پردازد که کاربرد رسانه های اجتماعی اساسا در شرکت های دارای مدل تجاری بنگاه به بنگاه (B2B) متفاوت از متون مربوط به مدل تجاری بنگاه به مصرف کننده (B2C) است. چرخه تعامل مشتری ساشی (۲۰۱۲) برای مقایسه روش های سازمانی در ارتباط با بازاریابی رسانه های اجتماعی در مدل های تجاری B2B، B2C، B2B/B2C ترکیبی و B2B2C استفاده می شود. با استفاده از ۴۴۹ پاسخ به یک ابزار نظرسنجی مبتنی بر پنل اکتشافی، ما به وضوح تفاوتها در کاربرد رسانه های اجتماعی و اهمیت درک شده آن را به عنوان یک کانال ارتباطی شناسایی می کنیم. به ویژه ما تفاوتهای متمایز در رابطه بین اهمیت رسانه های اجتماعی و کارایی درک شده بازاریابی رسانه های اجتماعی در مدلهای تجاری را شناسایی می کنیم. نتایج ما نشان می دهد که استفاده از رسانه های اجتماعی B2B از رویکردهای مدل تجاری B2C ، ترکیبی و B2B2C متمایز است. به طور خاص، اعضای سازمانی B2B، رسانه های اجتماعی را این گونه درک می کنند که به عنوان یک کانال کارایی کمتری دارد و آن را با اهمیت کمتری برای کاربرد رابطه گرا نسبت به مدلهای تجاری دیگر شناسایی می نمایند.
This paper explores the implicit assumption in the growing body of literature that social media usage is fundamentally different in business-to-business (B2B) companies than in the extant business-to-consumer (B2C) literature. Sashi's (2012) customer engagement cycle is utilized to compare organizational practices in relation to social media marketing in B2B, B2C, Mixed B2B/B2C and B2B2C business models. Utilizing 449 responses to an exploratory panel based survey instrument, we clearly identify differences in social media usage and its perceived importance as a communications channel. In particular we identify distinct differences in the relationship between social media importance and the perceived effectiveness of social media marketing across business models. Our results indicate that B2B social media usage is distinct from B2C, Mixed and B2B2C business model approaches. Specifically B2B organizational members perceive social media to have a lower overall effectiveness as a channel and identify it as less important for relationship oriented usage than other business models.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.