دانلود ترجمه مقاله المان های بازاریابی استراتژیک رسانه های اجتماعی: چارچوبی جامع

عنوان فارسی :

المان های بازاریابی استراتژیک رسانه های اجتماعی: چارچوبی جامع

عنوان انگلیسی :

Elements of strategic social media marketing: A holistic framework

کلمات کلیدی :

  بازاریابی استراتژیک رسانه های اجتماعی؛ چارچوب جامع؛ رسانه های جدید؛ تعریف بازاریابی رسانه های اجتماعی؛ استراتژی رسانه های اجتماعی؛ بازاریابی دیجیتال

درسهای مرتبط : مدیریت بازاریابی ؛ مدیریت استراتژیک
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 36
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود مقاله
22,500 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. چارچوب تئوریک 3. روش تحقیق 4. یافته ها 5. بحث و بررسی و مفاهیم 6. یافته ها و پژوهش های آتی 7. نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی مقاله

Social media marketing is an integral element of 21st-century business. However, the literature on social media marketing remains fragmented and is focused on isolated issues, such as tactics for effective communication. The current research applies a qualitative, theory-building approach to develop a strategic framework that articulates four generic dimensions of strategic social media marketing. Social media marketing scope represents a range from defenders to explorers, social media marketing culture includes the poles of conservatism and modernism, social media marketing structures fall between hierarchies and networks, and social media marketing governance ranges fromautocracy to anarchy. By providing a comprehensive conceptualization and definition of strategic social media marketing, this research proposes an integrative framework that expands beyond extant marketing theory. Furthermore, managers can apply the framework to position their organizations on these four dimensions in a manner consistent with their overall corporate mission and objectives.

ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – بازاریابی رسانه های اجتماعی، جزء جدایی ناپذیر کسب و کارهای قرن 21 می باشد. با این حال، مقالات مربوط به بازاریابی رسانه های اجتماعی متمایز از هم بوده و روی موضوعات جداگانه ای مانند تاکتیک هایی برای ارتباطات مؤثر تمرکز می کنند. پژوهش فعلی رویکرد کیفی و تئوریکی برای توسعه چارچوب استراتژیک را به کار گرفته اند که چهار بعد عمومی بازاریابی رسانه های اجتماعی استراتژیک را بر شمرده اند. محدوده بازاریابی رسانه های اجتماعی، دامنه ای از مدافعان فرهنگ بازاریابی رسانه های اجتماعی شامل قطب های محافظه کاری و مدرنیسم، ساختارهای بازاریابی رسانه های اجتماعی بین سلسله مراتب ها و شبکه ها، و دامنه های حاکم بر بازاریابی رسانه های اجتماعی را ارائه داده اند. با ارائه مفهوم و تعریفی جامع از بازاریابی استراتژیک رسانه های اجتماعی، این پژوهش چارچوبی یکپارچه ارائه داده که ورای تئوری بازاریابی بسط یافته است. علاوه بر این، مدیران می توانند چارچوبی برای موقعیت سنجی سازمان شان در این چهار بعد به روشی سازگار با مأموریت ها و اهداف خاص شرکتی به کار بگیرند.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

 

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 22,500 تومان

نقد و بررسی ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است .

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله المان های بازاریابی استراتژیک رسانه های اجتماعی: چارچوبی جامع”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 1 =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

تماس با پشتیبانی

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.