دانلود ترجمه مقاله المان های بازاریابی استراتژیک رسانه های اجتماعی: چارچوبی جامع
عنوان فارسی |
المان های بازاریابی استراتژیک رسانه های اجتماعی: چارچوبی جامع |
عنوان انگلیسی |
Elements of strategic social media marketing: A holistic framework |
کلمات کلیدی : |
  بازاریابی استراتژیک رسانه های اجتماعی؛ چارچوب جامع؛ رسانه های جدید؛ تعریف بازاریابی رسانه های اجتماعی؛ استراتژی رسانه های اجتماعی؛ بازاریابی دیجیتال |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی ؛ مدیریت استراتژیک |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 36 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. چارچوب تئوریک 3. روش تحقیق 4. یافته ها 5. بحث و بررسی و مفاهیم 6. یافته ها و پژوهش های آتی 7. نتیجه گیری
چکیده – بازاریابی رسانه های اجتماعی، جزء جدایی ناپذیر کسب و کارهای قرن 21 می باشد. با این حال، مقالات مربوط به بازاریابی رسانه های اجتماعی متمایز از هم بوده و روی موضوعات جداگانه ای مانند تاکتیک هایی برای ارتباطات مؤثر تمرکز می کنند. پژوهش فعلی رویکرد کیفی و تئوریکی برای توسعه چارچوب استراتژیک را به کار گرفته اند که چهار بعد عمومی بازاریابی رسانه های اجتماعی استراتژیک را بر شمرده اند. محدوده بازاریابی رسانه های اجتماعی، دامنه ای از مدافعان فرهنگ بازاریابی رسانه های اجتماعی شامل قطب های محافظه کاری و مدرنیسم، ساختارهای بازاریابی رسانه های اجتماعی بین سلسله مراتب ها و شبکه ها، و دامنه های حاکم بر بازاریابی رسانه های اجتماعی را ارائه داده اند. با ارائه مفهوم و تعریفی جامع از بازاریابی استراتژیک رسانه های اجتماعی، این پژوهش چارچوبی یکپارچه ارائه داده که ورای تئوری بازاریابی بسط یافته است. علاوه بر این، مدیران می توانند چارچوبی برای موقعیت سنجی سازمان شان در این چهار بعد به روشی سازگار با مأموریت ها و اهداف خاص شرکتی به کار بگیرند.
Social media marketing is an integral element of 21st-century business. However, the literature on social media marketing remains fragmented and is focused on isolated issues, such as tactics for effective communication. The current research applies a qualitative, theory-building approach to develop a strategic framework that articulates four generic dimensions of strategic social media marketing. Social media marketing scope represents a range from defenders to explorers, social media marketing culture includes the poles of conservatism and modernism, social media marketing structures fall between hierarchies and networks, and social media marketing governance ranges from autocracy to anarchy. By providing a comprehensive conceptualization and definition of strategic social media marketing, this research proposes an integrative framework that expands beyond extant marketing theory. Furthermore, managers can apply the framework to position their organizations on these four dimensions in a manner consistent with their overall corporate mission and objectives.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.