دانلود ترجمه مقاله استراتژی بازاریابی رسانه اجتماعی: تعریف، مفهوم سازی و طبقه بندی
عنوان فارسی |
استراتژی بازاریابی رسانه اجتماعی: تعریف، مفهوم سازی، طبقه بندی، اعتبارسنجی، و دستورالعمل های آتی |
عنوان انگلیسی |
Social media marketing strategy: definition, conceptualization, taxonomy, validation, and future agenda |
کلمات کلیدی : |
  رسانه اجتماعی؛ استراتژی بازاریابی رسانه اجتماعی، تعامل با مشتری، استراتژی بازاریابی |
درسهای مرتبط | بازاریابی رسانه های اجتماعی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 20 | نشریه : Springer |
سال انتشار : 2021 | تعداد رفرنس مقاله : 112 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. تعریف SMMS 3. مفهوم سازی فرآیند توسعه SMMSها 4. طبقه بندی SMMSها 5. اعتبارسنجی SMMSهای پیشنهادی 6. جهت گیری های پژوهشی آتی 7. دلالت ها و نتیجه گیری ها
با اینکه استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان یکی از اجزای پرتفو (مجموعه) استراتژی های شرکت ها، از اهمیت روز افزونی برخوردار شده، اما پژوهش های اندکی به صورت نظامند، دانش مربوط به استراتژی های بازاریابی با رسانه های اجتماعی (SMMSها) را با هم تلفیق و گسترش داده اند. برای رفع این خلاء پژوهشی، ابتدا SMMS را با استفاده از ابعاد رسانه های اجتماعی و استراتژی بازاریابی، تعریف می کنیم. پس از آن، فرآیند توسعه ای و تکاملی SMMS ها، که متشکل از چهار مولفه عمده، یعنی محرک ها، ورودی ها، نرخ خروجی و خروجی هستند، تعریف و توصیف می شود. سپس یک رده بندی را پیشنهاد می کنیم که SMMS ها را به چهار نوع طبق سطح بلوغ استراتژیک شان، دسته بندی می کند: استراتژی تجارت اجتماعی، استراتژی محتوای اجتماعی، استراتژی نظارت اجتماعی و استراتژی CRM اجتماعی. سپس، این رده بندی SMMS ها را با استفاده از اطلاعات استخراج شده از مطالعات تجربی قبلی و همچنین با داده های گردآوری شده از مصاحبه های عمقی و یک پرسشنامه کمیتی توزیع شده بین مدیران بازاریابی رسانه های اجتماعی، اعتباریابی می کنیم. در نهایت، توصیه های ارزشمندی برای انجام پژوهش های بعدی براساس ورودی های دریافت شده از محققان متخصص در این زمینه، ارائه می دهیم.
Although social media use is gaining increasing importance as a component of firms’ portfolio of strategies, scant research has systematically consolidated and extended knowledge on social media marketing strategies (SMMSs). To fill this research gap, we first define SMMS, using social media and marketing strategy dimensions. This is followed by a conceptualization of the developmental process of SMMSs, which comprises four major components, namely drivers, inputs, throughputs, and outputs. Next, we propose a taxonomy that classifies SMMSs into four types according to their strategic maturity level: social commerce strategy, social content strategy, social monitoring strategy, and social CRM strategy. We subsequently validate this taxonomy of SMMSs using information derived from prior empirical studies, as well with data collected from in-depth interviews and a quantitive survey among social media marketing managers. Finally, we suggest fruitful directions for future research based on input received from scholars specializing in the field.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.