دانلود ترجمه مقاله رویکرد مبتنی بر یادگیری ماشین برای تقویت بازاریابی رسانه اجتماعی
عنوان فارسی |
یک رویکرد مبتنی بر یادگیری ماشین برای تقویت بازاریابی رسانه اجتماعی |
عنوان انگلیسی |
A machine learning-based approach to enhancing social media marketing |
کلمات کلیدی : |
  بازاریابی رسانه های اجتماعی؛ تحلیل اجتماعی؛ هوش مصنوعی؛ علوم اطلاعات؛ یادگیری ماشین و WEKA |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2020 | تعداد رفرنس مقاله : 25 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. بررسی سیستم تحلیل داده های اجتماعی 4. SMM ادغام شده با ML پیشنهادی به همراه پیاده سازی و تحلیل عملکرد 5. نتیجه گیری
چکیده – رسانه اجتماعی (SM)، کانال های سودمند و مفیدی را برای بازاریابان، مروجین کسب و کار و مصرف کنندگان ارائه می دهد. به منظور حصول درآمد مداوم و مشتریان فعال تر، بازیگران اصلی کسب و کارها باید رفتارها و ترجیحات خریداران را درک نمایند. به منظور پیش بینی تصمیمات خریداران، داده های مربوط به قصد خرید و تمایلات آنها باید با کمک روش های داده کاوی، استخراج گردند. هدف این مقاله، بررسی تحلیل های داده در رسانه اجتماعی با استفاده از ابزارهای یادگیری ماشین می باشد؛ این روش جدید برای توسعه استراتژی بازاریابی رسانه اجتماعی، از روش محیط Waikato برای تحلیل دانش (WEKA) استفاده می نماید. WEKA با دیگر الگوریتم های مرتبط مقایسه شده و مشخص شد که خروجی های بهتری نسبت به رقبای خود داشته است، مخصوصا با در نظر گرفتن پارامترهایی همچون دقت، فراخوانی، و معیار F؛ همچنین WEKA دارای عملکرد بهتری نسبت به رویکردهای دیگر بود.
Social media (SM) represent beneficial channels for marketers, business promoters and consumers. To acquire continuous revenues and more active customers, key business players should understand the behaviour and purchase preferences of buyers. To predict the buying decisions of purchasers, data about purchase intentions and desires have to be extracted with the help of data mining techniques. The purpose of this paper is to examine social media data analytics using machine learning tools; this new approach for developing a social media marketing strategy employs the Waikato Environment for Knowledge Analysis (WEKA). WEKA is compared with other algorithms of interest and found to outperform its peers, especially with regard to parameters such as precision, recall, and F-measure, indicating that WEKA performs better than other approaches.
ترجمه این مقاله در 13 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 11 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.