دانلود ترجمه مقاله رویکرد مبتنی بر یادگیری ماشین برای تقویت بازاریابی رسانه اجتماعی

عنوان فارسی :

یک رویکرد مبتنی بر یادگیری ماشین برای تقویت بازاریابی رسانه اجتماعی

عنوان انگلیسی :

A machine learning-based approach to enhancing social media marketing

کلمات کلیدی :

  بازاریابی رسانه های اجتماعی؛ تحلیل اجتماعی؛ هوش مصنوعی؛ علوم اطلاعات؛ یادگیری ماشین و WEKA

درسهای مرتبط : مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2020 تعداد رفرنس مقاله : 25
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. بررسی سیستم تحلیل داده های اجتماعی 4. SMM ادغام شده با ML پیشنهادی به همراه پیاده سازی و تحلیل عملکرد 5. نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی مقاله

Social media (SM) represent beneficial channels for marketers, business promoters and consumers. To acquire continuous revenues and more active customers, key business players should understand the behaviour and purchase preferences of buyers. To predict the buying decisions of purchasers, data about purchase intentions and desires have to be extracted with the help of data mining techniques. The purpose of this paper is to examine social media data analytics using machine learning tools; this new approach for developing a social media marketing strategy employs the Waikato Environment for Knowledge Analysis (WEKA). WEKA is compared with other algorithms of interest and found to outperform its peers, especially with regard to parameters such as precision, recall, and F-measure, indicating that WEKA performs better than other approaches.

ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – رسانه اجتماعی (SM)، کانال های سودمند و مفیدی را برای بازاریابان، مروجین کسب و کار و مصرف کنندگان ارائه می دهد. به منظور حصول درآمد مداوم و مشتریان فعال تر، بازیگران اصلی کسب و کارها باید رفتارها و ترجیحات خریداران را درک نمایند. به منظور پیش بینی تصمیمات خریداران، داده های مربوط به قصد خرید و تمایلات آنها باید با کمک روش های داده کاوی، استخراج گردند. هدف این مقاله، بررسی تحلیل های داده در رسانه اجتماعی با استفاده از ابزارهای یادگیری ماشین می باشد؛ این روش جدید برای توسعه استراتژی بازاریابی رسانه اجتماعی، از روش محیط Waikato برای تحلیل دانش (WEKA) استفاده می نماید. WEKA با دیگر الگوریتم های مرتبط مقایسه شده و مشخص شد که خروجی های بهتری نسبت به رقبای خود داشته است، مخصوصا با در نظر گرفتن پارامترهایی همچون دقت، فراخوانی، و معیار F؛ همچنین WEKA دارای عملکرد بهتری نسبت به رویکردهای دیگر بود.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله رویکرد مبتنی بر یادگیری ماشین برای تقویت بازاریابی رسانه اجتماعی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 12 =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.