دانلود ترجمه مقاله مشارکت در رسانه های اجتماعی و تاثیر آن بر فروش در صنعت مهمان نوازی

عنوان فارسی

قدرت مشارکت: درک کردن مشارکت فعّالانه در رسانه های اجتماعی و تاثیر آن بر فروش در صنعت مهمان نوازی

عنوان انگلیسی

The power of engagement: Understanding active social media engagement and the impact on sales in the hospitality industry

کلمات کلیدی :

  رسانه های اجتماعی؛ نرخ مشارکت؛ مشارکت در رسانه های اجتماعی؛ فروش؛ محصولات

درسهای مرتبط بازاریابی رسانه های اجتماعی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2021 تعداد رفرنس مقاله : 86
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش تحقیق 4. یافته ها 5. نتیجه گیری و بحث و بررسی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این مطالعه تلاش می کند تا مهم ترین خصوصیات مشارکت فعّالانه در رسانه های اجتماعی بین دنبال کنندگان یک سازمان فروشنده غذا و نوشیدنی، و تاثیر نرخ مشارکت در رسانه های اجتماعی بر فروش محصولات جدید را دریابد. مطالعه حاضر، شواهد تجربی مبنی بر اینکه پُست ها یا پیام های بسیار فعّالانه در شبکه های اجتماعی محرّک عملکرد شرکت از طریق افزایش فروش است را ارائه می دهد. بعلاوه، این مطالعه یک فرمول برای موفّقیت را با استفاده کردن از راهبردهای متن کاوی جهت آشکارسازی موثّرترین نحوه استفاده از کانال های رسانه ای اجتماعی مطرح می کند. روش های متن کاوی بهترین تاریخ/ زمان، نوع پُست، هَشتگ مورد استفاده و کانال رسانه ای اجتماعی را نشان می دهد که بیشترین سطح مشارکت را فراهم می آورد. مقدّمه: در چند دهه گذشته، انقلاب های اینترنتی نقش محوری را در کمک کردن به عملکرد کسب و کارها ایفا کرده است ( کیم، لی، و برایمر، 2016) . برنامه های کاربردی شبکه وِب، فرصت هایی را برای انتقال قابلیت های اینترنت به محیط اجتماعی که در آنجا افراد قادر به تعامل آنلاین با استفاده از رسانه های اجتماعی هستند، فراهم آورده است (تجویدی و کرمی، 2017) . مشخّصاً، سرمایه گذاری شرکت ها در تجارت الکترونیک، که شامل توسعه وبسایت و قابلیت های رسانه ای اجتماعی می باشد، سبب افزایش یافتن عملکرد شرکت ها گردیده است ( هوآ، موروسان، و دی فرانکو، 2015) . بدین ترتیب، پژوهشگران سودمندی قابلیت های تجارت الکترونیک را ستوده اند، و شرکت ها را به سرمایه گذاری کردن منابع در این راهبردها تشویق کرده اند ( هوآ، 2016) .

نمونه متن انگلیسی مقاله

This study seeks to understand the most important features of active social media engagement among followers of a food and beverage sales organization, and the impact of social media engagement rate on sales of new products. The study provides empirical evidence that highly engaged social media posts drive firm performance through increased sales. Additionally, the study provides a formula for success by using text mining strategies to uncover most effective use of the social media channels. The text mining methods reveal the best date/time, type of posting, hashtag to use and social media channel that provides the highest engagement level. Introduction: In the last couple of decades, internet revolutions have played pivotal role in helping business performance (Kim, Li, & Brymer, 2016). Web applications provide opportunities to transfer internet abilities to the social environment where individuals are able to interact online by using social media (Tajvidi & Karami, 2017). Specifically, company investment in e-commerce, which includes website development and social media capabilities, has increased firm performance (Hua, Morosan, & DeFranco, 2015). Thus, scholars have extolled the usefulness of e-commerce capabilities, and have encouraged firms to invest resources into these strategies (Hua, 2016).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله مشارکت در رسانه های اجتماعی و تاثیر آن بر فروش در صنعت مهمان نوازی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi