دانلود ترجمه مقاله تاثیر تبلیغات رسانه های اجتماعی روی تمایل مشتری به خرید

عنوان فارسی

بررسی تاثیر ویژگی های تبلیغات رسانه های اجتماعی روی تمایل مشتری به خرید

عنوان انگلیسی

Investigating the impact of social media advertising features on customer purchase intention

کلمات کلیدی :

  رسانه اجتماعی؛ بازاریابی؛ تبلیغات؛ مشتریان؛ تمایل به خرید

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 135
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پایه نظری 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. بحث و بررسی 6. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

بیش از پیش رسانه های اجتماعی به عنوان بستری برای انجام فعالیت های بازاریابی و تبلیغات، استفاده شده اند. سازمان ها زمان، هزینه و منابع هنگفتی صرف تبلیغات رسانه های اجتماعی کرده اند. اما، همیشه چالش هایی در مورد این موضوع وجود دارد که سازمان ها چگونه می توانند تبلیغات رسانه های اجتماعی خود را برای جذب و انگیزش موفق مشتریان برای خرید برندهایشان استفاده کنند. بنابراین، هدف این مطالعه، شناسایی و تست کردن عوامل اصلی مرتبط با تبلیغات رسانه های اجتماعی است که می توانند قصد خرید را پیش بینی کنند. مدل مفهومی براساس سه عامل از تعمیم «نظریه یکپارچه پذیرش و استفاده از فنآوری» (UTAUT2) (انتظار عملکرد، انگیزش لذتی و عادت) همراه با تعامل پذیری، آگاهی بخش بودن و ارتباط درک شده، پیشنهاد شد. داده ها با استفاده از یک پرسشنامه داده شده به 437 شرکت کننده، گردآوری شدند. نتایج کلیدی مدل سازی معادله ساختاری (SEM) به میزان زیادی اعتبار مدل فعلی و تاثیر معنادار انتظار عملکرد، انگیزش لذتی، تعاملی بودن، آگاهی بخش بودن و ارتباط درک شده، بر قصد خرید را تایید کرد. امیدواریم این مطالعه تعدادی دستورالعمل و راهنمایی در مورد نحوه برنامه ریزی و پیاده سازی موثر تبلیغات در بسترهای رسانه های اجتماعی توسط بازاریابان را حاصل نماید.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Social media is being increasingly used as a platform to conduct marketing and advertising activities. Organizations have spent a lot of time, money, and resources on social media ads. However, there is always a challenge in how organizations can design social media advertising to successfully attract customers and motivate them to purchase their brands. Thus, this study aims to identify and test the main factors related to social media advertising that could predict purchase intention. The conceptual model was proposed based on three factors from the extending Unified Theory of Acceptance and Use of Technology (UTAUT2) (performance expectancy, hedonic motivation, and habit) along with interactivity, informativeness, and perceived relevance. The data was collected using a questionnaire survey of 437 participants. The key results of structural equation modelling (SEM) largely supported the current model’s validity and the significant impact of performance expectancy, hedonic motivation, interactivity, informativeness, and perceived relevance on purchase intentions. This study will hopefully provide a number of theoretical and practical guidelines on how marketers can effectively plan and implement their ads over social media platforms.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله تاثیر تبلیغات رسانه های اجتماعی روی تمایل مشتری به خرید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 8 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi