دانلود ترجمه مقاله رسانه های اجتماعی در بازاریابی: بررسی و آنالیز مقالات موجود
عنوان فارسی |
رسانه های اجتماعی در بازاریابی: بررسی و آنالیز مقالات موجود |
عنوان انگلیسی |
Social Media in Marketing: A Review and Analysis of the Existing Literature |
کلمات کلیدی : |
  رسانه های اجتماعی؛ بازاریابی؛ بررسی سیستماتیک؛ CRM؛ تبلیغات؛ اتخاذ |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 24 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 94 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مفهوم رسانه های اجتماعی 3. روش تحقیق 4. روش های اتخاذ شده در بررسی نقش رسانه های اجتماعی در زمینه بازاریابی 5. بحث و بررسی 6. محدودیت ها و جهت گیری پژوهش های آینده
چکیده – مردم در سراسر جهان عمدتاً درگیر تکنولوژی وب 2.0 و پلتفرم های رسانه های اجتماعی هستند. به همین ترتیب، کسب و کارها چنین تکنولوژی هایی را به صورت مکانیسم هایی مؤثر برای تعامل بیشتر با مشتریان در نظر می گیرند. به همان اندازه، موضوعات مرتبط بازاریابی رسانه اجتماعی نیز روی دانشگاهیان و محققین تمرکز می کنند تا درک کنونی در زمینه چنین پدیده ای را در زمینه بازاریابی گسترش دهند. بر این اساس، هدف اصلی این مقاله، بررسی سیستماتیک مقالات فعلی است که در زمینه های مرتبط رسانه های اجتماعی و بازاریابی انجام شده است. با بررسی حدود 144 مقاله، محققان قادر به ارائه دیدی کلی از روند اصلی پوشش یافته در مقالات مرتبط مانند نقش رسانه های اجتماعی در تبلیغات، کلمه الکترونیکی، مدیریت روابط مشتریان، و برندها و عملکرد شرکتی می شوند. در این بررسی، رایج ترین رویکردهای پژوهشی اتخاذ شده برای بررسی موضوعات مرتبط بازاریابی رسانه های اجتماعی مورد بررسی قرار گرفته است. بحث های بیشتری نیز پس از بررسی محدودیت های بررسی های فعلی و جهت گیری های توصیه شده برای بررسی در مقالات آتی ارائه شده است.
People worldwide are largely engaged and attached with the web 2.0 technology and Social media platforms. By the same token, businesses start looking at such technologies as effective mechanisms to interact more with their customers. Equally, the related issues of social media marketing have been also the focus of attention for academics and researchers to expand the current understanding about such phenomena over the marketing area. Accordingly, the main aim of this study is to systematically examine and review the current studies that have conducted over the related area of social media and marketing. By reviewing approximately 144 articles, the researchers were able to provide an overview of the main themes and trends covered by the relevant literature such as the role of social media on advertising, the electronic word of mouth, customers’ relationship management, and firms’ brands and performance. In this review, it has also studied the most common research approaches adopted to examine the related issues of social media marketing. Further discussion is also introduced followed by an explanation of the current review limitations and recommended directions to be examined by future studies.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.