دانلود ترجمه مقاله رسانه اجتماعی در قالب ابزار بازاریابی استراتژیک در صنعت نوشیدنی سیسیلی
عنوان فارسی |
رسانه اجتماعی در قالب ابزار بازاریابی استراتژیک در صنعت نوشیدنی سیسیلی: شواهدی از فیس بوک |
عنوان انگلیسی |
social media as a strategic marketing tool in the sicilian wine industry: evidence from facebook |
کلمات کلیدی : |
  اقدامات رسانه های اجتماعی شرکت ها؛ فیس بوک؛ صنعت نوشیدنی؛ ایتالیا |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 34 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. رویکرد روش شناسی 4. نتایج و بررسی 5. نتیجه گیری
چکیده – در چند سال گذشته، شرکت های زیادی رسانه های اجتماعی و به طور خاص سایت های شبکه های اجتماعی را بررسی کرده و ارتباط و طرح رسانه ای آنها را که منجر به تحول عمیقی در مدل های سازمانی و تغییر دینامیک های بازاریابی شرکت می شوند را ارزیابی کرده اند. این پژوهش دو هدف دارد: اول، تشخیص و اعتبار سنجی اقدامات رسانه های اجتماعی شرکت (SM) در استفاده آن از پلتفرم فیس بوک؛ دوم، بررسی روابط بین اقدامات SM شرکت و برخی مشخصه های مدیریتی و شرکتی. به منظور نیل به این اهداف پژوهشی، داده های 45 شرکت با استفاده از مدلی که این ابعاد از فعالیت های شرکتی در پلت فرم اجتماعی را مدنظر قرار می دهد، جمع آوری و تحلیل شد. نتایج نشان می دهند که عمدتاً شرکت های کوچک از نظر فیزیکی و اقتصادی، که با رهبرانی با سطح تحصیلات بالا مدیریت می شوند، بیشتر درگیر SM بوده و ارزش های مربوط به پاسخگویی و ثروت شرکتی را بیشتر مدنظر قرار می دهند. در مقابل، عملکرد مربوط به رسانه های اجتماعی در شرکت های بزرگ بسیار متوسط است. نتایج این مطالعه باید در زمینه ای که پژوهش ما طراحی کرده تفسیر گردند. یافته ها دارای برخی مفاهیم تئوریک و عملی است.
Over the last few years, many companies have integrated social media, and social networking sites in particular, into their communication and media plan, leading to a deep transformation of the organizational models and changing the companies’ marketing dynamics. This study has dual aims: first, to recognize and validate the firm’s social media (SM) efforts in its use of the Facebook platform; second, to examine the relationships among the firm’s SM efforts and some firm and managerial characteristics. In order to achieve these research aims, data on 45 wineries were collected and analysed, using a model that considers three different dimensions of the firms’ activity on the social platform. The results show that it is mainly small firms, in physical and economic terms, led by managers with a higher educational level, that have become more involved in SM as shown by high values of intensity, richness, and responsiveness. On the contrary, large companies’ social-media efforts have been more modest. The results of this study need to be interpreted within the context for which our research was designed. Findings have some theoretical and practical implications.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.