دانلود ترجمه مقاله رسانه های اجتماعی، مدیریت دانش و سازمان های هوشمند
عنوان فارسی |
مزایای اطلاعات رسانه های اجتماعی، مدیریت دانش و سازمان های هوشمند |
عنوان انگلیسی |
Social media information benefits, knowledge management and smart organizations |
کلمات کلیدی : |
  مدیریت دانش؛ غنای اطلاعات؛ رسانه اجتماعی؛ جوامع عملی؛ گروه های بحث و گفتگو |
درسهای مرتبط | مدیریت دانش |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2019 | تعداد رفرنس مقاله : 42 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. فرضیه های تحقیق 3. روش های تجربی 4. نتایج 5. نتیجه گیری
مقدمه: قدرت دانش، به یکی از منابع مهم برای سازمان ها تبدیل شده است تا افراد بتوانند تخصص خود را گسترش داده، مشکلات را حل کنند، آموزش سازمانی را توسعه دهند و شرایط جدیدی برای افراد و سازمان ها در حال و آینده، فراهم شود. سرعت زیاد و ماهیت پویای اقتصاد نوین، با پیشرفت های زیاد فناوری، مشوق بسیاری از سازمان ها است تا از دانش خود برای ایجاد ارزش ها در دوره ثابت زمانی استفاده کنند. کاربرد موثر دارایی های نامشهود سازمان نیز به عنوان کاتالیزوری برای ایجاد مزایای رقابتی نسبت به سازمان های دیگرِ فعال در بازار، عمل می کند. مدیریت دانش (KM) یک رشته است که یک راهکار یکپارچه را برای شناسایی، ثبت، ارزیابی، بازیابی و به اشتراک گذاری دارایی های اطلاعاتی سازمان (در پایگاه داده ها، مستندات و رویه ها) ارائه می دهد. سرعت مدیریت دانش، به صورت یک تابع تجاری انتگرالی، برای بسیاری از سازمان ها حیرت آور است و نشان می دهد که آنها از سیستم های KM متفاوتی طی سال های مختلف استفاده کرده اند، همچون سیستم "انجمن های عملی". موانعی وجود دارد که بر انتخاب سیستم KM تاثیر می گذارند تا دسترسی و توسعه دانش در محیط های کاری مختلف صورت پذیرد. از آن جایی که سازمان ها در هنگام انتخاب ترکیب صحیح سیستم KM، باید محدوده گسترده ای از مباحث انسانی و فنی را بررسی کنند، تا از دانش به شیوه ای موثر استفاده کنند، بنابراین انرژی سازمان، فعالیت ها و سرمایه اغلب منجر به راهکارهای ناکارآمد برای KM می شود. بکر (2002 صفحه 1041) استدلال می کند که هماهنگ سازی دانش، بیش از تنظیم منبع دانش اهمیت دارد و "آگاهی از دانش" ارتباط تنگاتنگی با مساله طراحی ساختارهای ارتباطی دارد. کرسو، مارتینی، پلرگرینی، ماسا و تستا (2006) بیان کرده اند که لازم است کانال های رسمی و غیررسمی، همچون اینترانت یا پورتال های شرکتی مورد استفاده قرار گیرند تا بتوان به دانش دسترسی پیدا کرد. بعد از این پیش زمینه، موج اخیر فناوری های مبتنی بر اینترنت را مطرح می کنیم که تحولی در ارتباطات ایجاد کرده اند. گسترش استفاده از رسانه های اجتماعی در جامعه، به صورت رسمی و غیررسمی به سازمان ها هم نفوذ کرده است. طیف وسیعی از فناوری ها، از وبلاگ تا شبکه های اجتماعی، توسعه یافته اند تا تحولات دیجیتال در سازمان ها مورد استفاده قرار گیرد که چالش ها و فرصت های زیادی را فراهم کرده است. انتظار می رود که با گذشت زمان، رسانه های اجتماعی در چشم انداز سازمانی ادغام شوند.
Introduction: The power of knowledge has become an important resource for organizations to develop expertise, solve problems, increase organizational learning, and initiate new situations for both the individual and the organization now and in the future (Bell, 1973; Grant, 1996). The amplified velocity and dynamic nature of the new economy, partnered by substantial advances in technology, has created an incentive for many organizations to reconcile and utilize their knowledge in order to generate value over a sustained period of time. The effective utilization of a firm's intangible assets has also functioned as a catalyst for creating a competitive advantage over other organizations operating in the market (Leal-Rodríguez, Roldán, Leal, & Ortega-Gutiérrez, 2013). Knowledge management (KM) is a discipline that promotes an integrated approach to identifying, capturing, evaluating, retrieving, and sharing all the enterprise's information assets included databases, documents and procedures, among others (Leal-Rodríguez et al., 2013). The speed by which knowledge management has become an integral business function for many organizations is astounding, as reflected in the way different KM systems have evolved over the years, including ‘communities of practice’ (Levine & Prietula, 2012). It is these barriers that influence the choice of a KM system to accomplish the access to and deployment of knowledge in different workplace contexts. As organizations must consider a wide variety of technical and human issues when choosing the ‘right’ mix of a KM system in order to lever knowledge effectively, the firm's energy, organizational activity, and investment can often result in ineffective KM initiatives. Becker (2002, p.1041) argues that the coordination of knowledge involves more than just identifying sources of knowledge, as the “dispersedness of knowledge is inextricably linked to the problem of designing communication structures.” Corso, Martini, Pellegrini, Massa, and Testa (2006) state that informal and formal channels, such as the intranet or corporate portals, should be employed to help access this knowledge. Against this background, we reflect on the recent surge of Internet-based technologies that have created a revolution in the way we communicate with each other. The proliferation of social media usage within society has permeated organizations both formally and informally. A range of technologies from blogs to social networks have extended the reach of the digital revolution to the organization, creating challenges and opportunities that are expected to be compounded over time as social media is further integrated into the organizational landscape.
بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 18 فایل ورد ترجمه)
پروپوزال مربوط به این مقاله نیز آماده شده و جهت دریافت آن می توانید وارد لینک زیر شوید:
دانلود پروپوزال مبانی استراتژی های هوشمند در سازمان های پژوهشی دانش بنیان
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
موسی –
ترجمه این را می خام با تععیین مبلغ
bagher –
از بخش سفارش ترجمه تخصصی این مقاله اقدام کنید.
باتشکر